Klumpiga jag

´Nu ahr jag dragit min dáta i golvet 2 gånger idag! Fy fan asså¨, fan avd klumpig jag är.
Ja denna dag kanske inte gjorde en sådan där jättebra start på dagen. Men jag ska se till att dagen imorogn ska bli toppen. Då ska jag umgås med mina toppen väner, och skulle igentligen gymma med ella. Men jag tror inte det blir så. För att hon har inte svarat på mitt mess. Men endå.
Ja jag ska göra så att morgondagen bli bra. Liksom carpe diem fånga dagen.

Minns gårdagen
Drömm om morgondagen
Lev nuet.

Liksom jag ha rinte gjort allt bäst idag.
Men jag har gjort så gått jag kan och man kan inte alltid vara toppen.
Så då så drar vi det över oss och lever nuet istället.

Glömm alla bekymmer för imorogn kommer nya! :)

Puss <33




Kommentarer
Postat av: jennpenn

så söt du är! <3

2011-01-01 @ 22:17:04
URL: http://soetcitrona.blogg.se/
Postat av: Belise

kan inte du visa hur du tog hål i öronen eller typ förklara ;) assp de där fler hålen du skrev att du skulle göra ?:D

2011-01-01 @ 22:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0