massa filmer

Belise
kan inte du visa hur du tog hål i öronen eller typ förklara ;) assp de där fler hålen du skrev att du skulle göra ?:D

Svar: Kul att du läser min blogg. Själv klart så kan jag visa vart jag ska ta dem flera hålen i mina öron :) Jag vill ha 3 stycken till, men det kommer imorgon.

Just nu på kvällen så har jag abra chillat och kolat på massa olika filmer.
Som mamma mia, rallu brudar och die hard. jag ahr sett alla förut så jag växlade lite emellan dem :)
Sedan så har jag ätit dipp med grönsaker och godis :) Är det lördag så är det.
Jag ahr slappat och tjockat mig hela dagen så avrför inet göra det lite till :)
När man väl har börjat känns det onödigt att sluta. ;)
Nu ska jag kolla färdigt lite på facebook osv.
Sedan så blir det sängen med en bra bok.

Vi hörs imorogn.
Puss och godnatt. <33


gammal bild :)

Kommentarer
Postat av: moa

Sv; Aw, tack! Din är inte så dum den heller.

ja, visst är låten grym.

Ha det bäst :)

2011-01-02 @ 00:07:48
URL: http://moalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0