new look

Dags att börja förbereda mig inför skolan imorgon :)
ska ta framm klädsel och fixa sådant.
röja lite i rummet och se till att alla min grejer är på laddning.
just nu så laddar jag in massa nya låtar till ipoden och sedan så laddar jag över lite bilder till datan :)

Jag känner att börja i skolan igen kommer att bli kul. Känner mig taggad för att börja plugga träffa alla igen osv. Jag är lite annorlunda och gillar att plugga och lära mig grejer. Det är kul att sätta upp mål i skolan och sedan klara dem. Det ska bli underbart att stå på skolavslutningen i år med ett leende på läpparna och se att jag har klarat det.

Mina mål denna termin.
är börja gymma
se saker mera posetivt
jobba gärnet i skolan
nå mina mål
Vara en underbar vänn.
säja att ajg uppskattar andra mera.
vara mig själv
se mig själv som något bra.

Ja massa sådana saker :)
lite personliga mål, och jag lovar att jag klarar dem. Även om jag ahr skit mycket att göra så ska jag slita gärnet och klara det! :)


jag med min nya fina frisyr :)



Kommentarer
Postat av: tove<33

du e redan en underbar vän mikaela !

super duper fin vän ! :) <33

älskar dej.. din tove :-*

2011-01-12 @ 21:22:56
URL: http://tovebeatriceprohorenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0