nyårslåt

Brudar nu detta år ska vi vara starka.
Vists vi möts av motgångar, men dem gör oss bara starkare och bättre.
Vi ska detta år inte låta någon köra över oss.
Vi ska gå rakryggade och vara stolta över oss själva.
För vi tjejer nervärderar oss så jävlar mycket.
Vi tycker usch jag är för tjock, usch kolla min hy, usch jag kommer aldrig bli populär och bla bla bla.
Varför gör vi så? Jo för att vi tror att om ett av våra problem försvinner så blir vi så jävla mycket bättre.
Men nej det är så fel, varför skulle vi få mera status om vi gick ner upp i vikt, eller alla våra finnar försvann.
Utseendet är inet det som spelar mest roll, utan det är vad som finns inuti oss som spela roll.
Våra fina underbara ord vi säjer till varanndra, eller hur mycket vi bryr oss om varandra.
JA insidan spelar så mycket mera roll. För vi blundar och ser inte att ens vänner skiter i hur man ser ut.
Vi tror att dme bryr sig, men det gör dem inte.

Så brudar, börja göra grejer som ni tycker om. Gör saker som ni gillar. Unna er själva grejer.
Klä på er kläder som ni gillar. Ja gör allting för att ni ska må bra.  Jag mår tillexempel bra när jag hjälper andra och är snäll och när jag själv tycker jag mår bra :)
Då ser jag bara till att behandla andra bra osv.

Så underskatta inte er själva, för ni är grymma!!

Puss <3


Det är ditt år, skapa det bra!


Kommentarer
Postat av: Linnéa Lindell

Fin text mickis! :) <3

2011-01-01 @ 15:39:20
URL: http://linnealindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0