ska man satsa?

Fatta vad skönt och ta en sista minuten resa och bara åka iväg.
säja till dem närmaste att man drar iväg, sedan bara sjukanmäla sig i skolan.
Bara packa väskan, åka till arlanda och sätta sig på ett flyg  och sedan vakna upp  någon annanstans.
Man kan åka från detta kalla sverige och sedan vakna upp i spanien där solen skiner och alla är glada.
Bara ta hand om sig själv och njuta. Stänga ute alla problem för ett tag, inte bry sig om vad andra säjer eller gör.
Jag skulle behöva en tid för mig själv, utan vänner familj eller någon alls.
Bara vara jag, pyssla om mig själv och bara vara ja!
Ingen kan komma och säja något då, gör si gör så. Tänk så tänk så.
Fatta vad skönt!
Det skulle jag vilja. Jag skulle vilja leva i min egna värld ett tag, då jag var en okänd som ingen kände.
Fy fan vad nice! <3

Ska skapa min egen bild av världen.


Varför klaga hela tiden?


Kommentarer
Postat av: Linnéa Lindell

SV;

Haha!♥

Dom var storm sköna!

Jag tror jag dör! hahahah <3 :D

2011-01-18 @ 21:57:46
URL: http://linnealindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0