Usch mår bajs

usch asså jag hatar verkligen dessa tider.
Inte det att jag hatar mig själv, mitt beteende eller någoting sådant övehuvudtaget.
Jag har tvärt om börjat gilla mig själv och är fan nöjd med mig själv :)
Yee detta år gjorde så att jag vaknade. Asså ye är sjukt glad att ett nytt år har startat :)

Nu ligger jag i soffan har sådan sjuk mensvärk!
Varför ska denna skit hända oss tjejer. Asså jag mår skit illa, och har så ont och allt bara stör mig.
Jag vill gräva ner mig någonstans där jag inte känner smärta. Usch asså, fuck mår så himla piss.
Visst jag ska få barn någon gång i mitt liv, men inte nu! Så då tycker jag att detta inte behöver straffa mig nu. Dåligt asså med dett ausch nej det gillar vi inte överhuvudtaget :/
Nej jag ska nog gräva ner mig i sängen med mittt tjocka täcke, tofflor och kolla på en mysig film!

Ungefär vad jag behöver, en liten stund för mig själv :)

Puss :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0