Vill ha sommar

Godmorgon!
Jag vaknade för en timme sedan, sedan dess så har man ätit frukost och klätt på sig.
Idag så blir det bus och skoja med mina älskade gympatjejer :) Ja några stycken ska hem till jossan och madde
spela in en film och äta pizza til middag. Sedan så ska dem slagga där, men jag kan tyvärr inte det, för att jag ska passa syrran imorogn :/. Men jag ska nog sova hos dem på typ torsdag eller något istället :)

tills dess så lär jag väll, sitta vid datan, fixa mig lite och bara chilla. :)
Så vi hörs

Puss <3

Dagens outfitt

byxor hm
tröja gina
skjorta lindex

Kommentarer
Postat av: Ronja

Tack för komentaren, Filmen var jättebra.

Vilken fin blogg du har :) <3

2011-01-02 @ 12:41:57
URL: http://ronjaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0