steps and things

Det kommer stunder och tider i livet  då du glömmer att uppskatta.
Det är en tid så du gräver ner dig själv i dina bekymmer och släcker bort ljuset som finns.
Du ser det negativa och mörka som finns. 
Du fastnar i dina komplex och kan ställa dig framför spegeln och säga
jag hatar det där det där och det där. 
Sådana tillfällen kommer oftast på kvällen. om du möts av onda tankar. Slå bort dem, gå och lägg dig
oxh vakna upp dagen efter och älska dig själv. Du kan inte alltid älska dig själv, men kolla på det posetiva som finns runt istället. Även om du tkr att din mage putar, så lovar jag att du tex är väldigt omtänksam av dig, eller har snygga lår, eller är jättesnäll. Det finns alltid någor att utmäta det med.
Se till att uppskatta det du har och njut av livet. 
Du lever bara livet en gång =)

denna talar för mig =)




Kommentarer
Postat av: jennpenn

MICKIS! jag ber dig kan jag få den där bilden av dig? :o gick inte att sno den :$ så kan jag få den sen? :D <3<3

2011-07-26 @ 21:02:39
URL: http://elftejanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0