TIDSINTÄLLT

Nu drar vi till gotland.
I detta lag så sitter man på båten och guppar ute på det fina havet.
Man kan hoppas att det är fint väder ute eftersom då blire lagomvarmt och fint :)
haha.
Jag kommer tillbaka på tisdag nästa vecka.
Så då får ni massa fina bilder!
Massa fina tips och massa fina berättelser.
Jag hoppas att mitt knä ahr blivit bra då.
FÖr man måste ju börja träna till midnattsloppet.
Min kondis är riktigt illa just nu.
Jag orkar inte ens springa 2km, Men det fixar vio efter gotland.

ha en underbar vecka i solen!! :D
Mobilupdate kanske kommer om man kommer ihåg och orkar :D

Puss!! <3



fina k´gotland!

Kommentarer
Postat av: jennpenn

hihiih, tack sötnos! :')

jag är blondin på riktigt faktiskt :)



fin din blogg är!! <3

2011-06-29 @ 21:57:00
URL: http://elftejanuari.blogg.se/
Postat av: jennpenn

Tjena bruden.

Nu har jag dragit igång en frågestund på min blogg.

Så, fråga på!



P&K! <3

2011-06-30 @ 01:06:36
URL: http://elftejanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0