14 veckor

Räknade nyss antal dagar kvar till skolavslutningen.
Det är bara 98 dagar. DEt kan kan kännas väldigt mycket när man säjer så.
Men bara 14 veckor, plus en veckas lov. Så bara 13 veckor haha :)
Jag känner hur stressen börjar växa inom mig just nu.
Jag ska denna vecka kämpa gärnet och komma ikap.
Jag kanske gav mig själv en spark i baken just nu?
Jag tror nog det!
Nu jävlar.
DEnna vecka kommar att bli toppen.
Ska kämpa gärnet i skolan, sedan kämpa gärnet på träningarna sedan ta hand om mig
själv och älska mig själv!
Detta ska bli toppen =)

puss och godnatt :D


glasögon bik bok 49
plånbok glitter 100


här har man pluggat gärnet :D
haha syns det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0