a punch in the face

Det känns som att jag har fått ett slag i ansiktet.
Blivit bedragen lurad och nertryckt på samma gång.
Önskar att jag kunde ha gjort mer.
vissat att jag kunde.
Jag tyckte jag gjorde så gott jag kunde, men det dög ju inte.
Nu vet jag inte in eller ut längre.
Det funkar inte, jag är tillbaka till det stadiet där jag inte kan.
Jag är nertryckt på botten, allt detta tog jag hårt.
Ville klara det, ville visa mig duktig, ville få berömmelse.
Men jag lyckades inte det är inte första gången heller.

<3


Kommentarer
Postat av: Linnéa Lindell

sv; Tack!

Nej, jag är bara totalt genomförskyld! Låter som en anka när jag pratar, vi skulle äta min favorit mat i dag och jag kunnde inte änns känna smaken!

Men som tur är så får jag stanna hemma från skolan den här veckan så jag kan ladda upp mig inför RM! <3

2011-03-29 @ 20:49:42
URL: http://linnealindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0