eyes is heavy

mina ögon är TUNGA ;)
Japp Mikaela Hammar är jättetrött :)
Ligger i soffan med datan i knät och kollar på bigh brother och ska plugga samtidigt :)
haha soffan och datan och tv, bra kombination med plugg :D
Men jag ska försöka skriva på engelskan i pausen :D
Ja jag är tjej och mångsidig ;)

Jag ska försöka sova tidigt imorogn :)

Tävlingen idag gick väll helt okej.
Vi komm inte hem med någon medalj runt halsen.
Men vi komm hem peppade och taggade inför rm igen ;)
Ja tävlingen gick sådär, alla gjorde sitt bästa och mer kan man inte göra.

Nu taggar vi till inför rm och gör det bästa där :)!
Då ska vi knipa en final plats, så nu jävlar kör vi! :D

Puss <33


moi and elsa i bilen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0