Gårdagen

Den var så jävla mys asso!
Jag åkte in till medborgarplatsen vid åtta, och sedan så träffade jag ville där.
Vi satt och snakade tills Tove kom, sen så köpte vi godis och snackade mer skit innan bion.
Bion var väll helt okej, jag och Tove satt och diskuterade under bion ;) Men den funkade väll.
Men ibland så kändes det som om den var för mycket :/
Lite för mycket action och kanske lite för föresägbar =)
Så jag hade hellre sett på paranormal activity 3.
MEn den ska man ladda ner ioch kolla på senare =) mys!!
Idag såvet jag inte vad som hände runder dagen.
Nu ska jag iallfall kolla på idol reprisen.
och sen ikväll så  ska jag iväg till mormor och morfar och fira haloween :D
ha en bra lördag!
In time! Mys! – med Tove Beatrice Prohorenko och Ville Lindholm på Filmstaden Söder.
·  · Tagga vänner · för 13 timmar sedan via mobil


'



Tove and ville :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0