kramp i vaderna

Jag var ute och sprang idag!
Kan ni fatta att jag rörde på påkarna!
Jag var så jävla trött och mjölksyran tog fart i vaderna redan efter halva vägen.
Fy fan :)! Men jävligt skönt var det, jag har insett hur jävla dålig min kondis är och hur mycket den måste
jobbas på. Eftersom vi har test igen vecka 49, så tänkte jag börja springa 2 gånger i veckan för att få upp flåset lite.
Eftersom det är vecka 46 nu, så har jag ca 2,5 vecka på mig att fixa allt. Jag satte upp som mål förut att förbättra min tid, även om jag inte förbättrar min tid så ska jag förbättra förmågan att orka springa. Jag ska sprinag hela 3 kilometer utan att stanna, men att sprinag inne på en jävla bana är så jävla tråkigt!! <3
Så nu sitter man nyduschad farmför tvn och har en sådan jävla kramp i vaderna :( så tråkigt, men samtidigt skönt.
Jag fick en push idag, när jag kollade på videor på youtube och nu jävlar kör vi!!
Puss!
<3
image description
Just smile for this moment, not for what you did before.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0