trött

Jag är trött och huvudet dunkar, jag tror att febern är påväg igen :/
Fy fan, jag har inte tid  med det här, inte det minsat lilla.
Imorgon är det förträning och på lördag är det tävling. Får kolla hur dåligt jag mår, och sen får
jag se om jag ska gå till skolan eller inte. :/
Jag hoppas att jag inte har det imorgon.  Fy fan vill, gymma och träna!
Men men.
Träningen gick sådär, komm med på tumbling iallfall.
Jag får se om dem sätter in mig på hopp på lördag. Vi får se avd som händer
dansar gör jag i vilket fall somhelst.
Ibland är det inte ens träning eller någons dag, och idag var det för mig.
Fy fan!
Sista träningen innan rm, nu taggar vi till, och nya dräkter har vi också ;)
fina jossan
med våran nya dräkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0