4 år

Mitt fel, mitt fel allting.
Valde att välja bort dig, du ville ha mig kvar memn jag slog bort.
Jag valde det av en andledning, andledningen var att du betedde dig som ett svin.
Ett svin som jag inte ka låta bli att sakna. En av mina bästavänner i 4år.
4 fucking långa år! Du ljög för mig, du utnyttjade mig och jag avr idn reserv kompis.
Men när vi hade kul, så hade vi så kul!
Av den andelningen så saknar jag dig. Vette fan vad jag gör nu.
Jag står på berget och tittar ut.
Jag ser solen gå ner, jag ser horisonten allt är vackert och underbart.
Sen blundar jag!
Tittar igen och allt är bäcksvart och tråkigt.
Ja jag kunde ha valt att inte ha slutit ögonen.
Asso fuck me!
ibland säger jag bara
Jag får skylla mig själv :/


Kommentarer
Postat av: .::FOTO MORSAN::.

sv. kanonsent svar, men tack för fin kommentar om mina bilder =)



angående detta inlägg, så verkar du inte ha förlorat en vän, jag känner igen mig som fan i det du skriver... det känns som om man "gör slut" med någon och saknaden är total, i slutändan så har du vunnit för man ljuger inte, man har inte en reservkompis! hoppas det löser sig...

2011-10-11 @ 09:36:44
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0