Dag 15 - Mitt/mina husdjur

Så nu ska jag berätta om mitt fina husdjur!
Det ären av mina älskade och bästavänner. En av mina fina vänner som
alltid finns hos mig 24/7 och som jag kan krama och hålla om!
Fina underbara tarzan!
han är gammal och trött. En liten gammal gubbe som inte orkar något. haha jodå.
Men han är 9 år i år. =) Fina tarzan, han kan man alltid klappa och gosa med.
Plus att han försvarrar och skyddar mig hela tiden, vad skulle jag göra utan honom?

Tarzan är en hund som är 9år
han är en blandras av en dalmatin och schäffer, men han liknar mycket en labrador.
han kan låta arg och farlig, men han är världens snällaste.
han är en vakt hund.
Han älskar när man leker med han öron.
Han är tokig i bollar och tofflor, även mat och godis.
Min lilla tjockis!
Han få rinte gå bort för jag klarar mig inte utan honom.
Fina Tarzan min Älskling!
<3

image descriptionimage descriptionimage description

fina vove!
Tarzan hammar född 2002-08-16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0