Dag 18 - Detta ångrar jag

det är jävligt dumt att ångra saker man har gjort. För att det som har hänt har hänt och
går tyvärr inte att ändra på. Man kan inte öndra på det mer eller mindre. Hur mycket man än försöker så går det inte att göra någonting åt. Vissa saker önskar man att man gjorde i det läget, man önskar att man sa och agerade på olika sätt. Men igentligen är det så dumt att ångra saker.
Men några få saker ångarar jag.

1. Att jag inte bad om dannys atugraf!
2. Att jag inte har talat om för alla mina kära hur mycket dem betyder
3. Att  jag tog upp onödigt skit som slutade dåligt
4. Att jag i vissa inte har bett om förlåtelse
5. Att jag aldrig tog chansen när jag hade den.
6. Att jag har varit feg.
7. Att jag inte har atgit vara på tiden.

Fårn och med nu så ska jag sluta ångra och börja leva.
Jag ska leva här och nu, det jag gör nu ska lösa saker nu :D
<3
Man lever nu och inte sen, ta en dag i atget för man inte leva i flera.
vad som hände ridag och nu är inte samma saker som händer imorgon.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0