danny mini-idol

Danny Saucedo syns hela tiden i rutan nu för tiden! Vi älskar Danny som coach i sångtävlingen True Talant och Danny själv talar varmt om programmet, "Det är inte bara småungar med popartistdrömmar som går till final. Vi har allt från ”Winnerbäckare” till operasångare. Det finns plats för alla­." Det verkar som att du hittat något du älskar Danny! 

Men nu när karriären går som på räls så finns det annat som lockar... "Jag är skitsugen på att skaffa barn," har Danny sagt! Och vi skulle älska om du fick bli pappa! Fatta söta barn! Problemet är att Dannys flickvän inte är lika sugen på en mini-idol än... Men Danny verkar inte så bekymrad över det, "Jag vill jobba så mycket som möjligt innan jag blir pappa också. Jag kommer antaglig­en att bli dökär i mitt barn och fullständigt strunta i jobbet när det väl är dags." Då hoppas vi förresten att du väntar ett tag Danny, vi är inte redo att förlora dig till familjelivet än!
Vi vill inte att du ger upp allt för familjelivet!
Vi vill inte att du ger upp allt för familjelivet!
Tänk vad söta och snygga barn han kommer få!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0