its just feels so

Denna låt gör så att tårarna nästan rinner fan!
Mina änglar sjöng denna på skolavslutningen.
Tårarna ahde inte rört sig en centimeter innan dem började sjunga.
Jag insåg att dem var mina första riktigt nära vänner i ks. Dem va rmina bästa vänner
även om dem inte fanns jättenära mig under alla 4år som vi gick tillsammans. Så fanns dem alltid där!
Dem fanns alltid vid min sida, jag kunde messa dem när som helst och jag fick reda på saker.
Dem fanns hos mig alltid!
Mina två fina ungar!
Därför kändes det som om dem försvann när dem söng den där låten på avslutningen.
Mina tårar rann och slutade aldrig.
När dem klev upp på scenen i slutet och vi skulle krama alla lärare hej då.
Då gick dem ner före mig, jag skrek bokstavligt talat till dem.
- NI FÅR FNA INTE GÅ UTAN ATT SÄGA HEJ DÅ. NI FÅR INTE GÅ!
Samtidigt som jag sa dem orden så rann tårarna. Dem bara rann, rann och rann och slutade aldrig :(
Så därför vill jag tillägna denna låt till dem.
När jag hör denna så tänke rjag på dem.
För vi knarkade låten nästan hela  sexan om jag inte minns fel.
Detta inlägg och denna sång ger jag till dem.
Jag älskar dem och släpper dem aldrig!!
<3
Tove beatrice prohorenko och emma klang!¨
Mina tjejer föralltid!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0