one

en person som en gång har betydigt något kan man aldrig radera
en perosn som en gång har satt en plats i hjärtat kan man inte få bort.
En person som en gång har gjort saker för en och visat att dem bryr sig kan man
inte få bort. Dem inom familjen kan man aldrig få bort hur väl man en vill.
Dem som är i ens familj är ens ägodelar, ens delar i guld. Dem som bryr sig om en
då bryr man sig atomatiskt tillbaka. om jag bryr mig om dig så bryr du dig om mig.
Vi bryr oss om varandra. En person kan aldrig försvinna. Hur väl du än vill så bryr någon sig om dig så kan
du inte rader den.

Rader en syster/bror en bästa vänn
Det är väldigt svårt att göra.
Du kanske kan.
Men jag kan iallfall inte.

<3

184423758_yqv0wxoe_c_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0