Day 10

Dag 10 - Mitt favoritställe


Jag har många favorit ställen där jag gillar att vara på.
Jag gillar att vara på flera olika platser.
Nu ska jag ge er några exempel.

gymnastik hallen
En av mina allra finaste platser att vara på.
ett ställe som jag älskar att vara på! Det är bra stämmning där
är det saker som jag alltid aceppteras för och alla älskar mig för att jag
är jag där. Men ibland så tkr jag att det är jobbigt att vara där då jag har
en stor prestation och väldigt höga krav på mig själv.

Hannahs och idahs hus
Det är en fin familj hela familjen emteryd.
Varje gång jag sätter min fot i det huset så blir jag jätteglad.
Alla glädje kommer till mig och sen så känner jag´mig så omtyckt där.
Dem bryr sig alltid om mig och är alltid så glad över att se mig =)

Mitt rum
I mitt rum kan jag skratta, skrika óch gråta.
Jag gör precis vad jag vill och beteer mig precis som jag vill.
Speciellt så gillar jag att lägga mig i sängen och bara tänka.
Tänka och skrika eller gråta. Jadu mitt rum är en av mina bästa platser.

Kittelfjäll
Ett ställe jag älskar att åka upp till på påskarna.
Skidåkning, god mat och jätte trevligt sällskap.

Gymmet
Pumpa muskler och bara kötta gärnet!
Jag älskar det! :)
Jadu bara komma dit och svettas och träna
Träningsnarkoman! =)


Några fina platser! ;)



Kommentarer
Postat av: undefined

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-mandag-3.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-09-26 @ 17:07:56
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0