Vet ni!

Jag tänker kämpa tills jag mår mitt mål! Jag har kämpat enda från att jag föddes. Från att vara döende tills jag står här nu! Jag blir starkare för varje dag som går och jag tänker inte sluta kämpa!

Alla mina
Mål från att vara med i gladiatorerna till att tävla i rm3 och kanske sm! Vem vet ;) haha! Jag kommer att nå mitt mål och jag står här nu och mår så jävla bra! Så jag säger! Fuck of till alla idioter där ute! Jag har fallit 100 gånger och reser mig fortfarannde upp! Så yeah Rock'n roll! Iam Alive!!


Kommentarer
Postat av: bella

Åh vad du är duktig mickis, så himla stark. Hade jag bara hälften av din viljestyrka skulle jag vara nöjd!

2012-08-29 @ 23:03:02
URL: http://bela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0