Åkt 4,5 timme för att komma hem!

Snö kaoset utbröt idag i Stockholm.
Detta ska fortsätta fram tills på söndag vilket betyder att vi kan räkna med 2-5dm mer snö! Ja mycket mer snö kommer hit! Jag säger att det är väll ett tecken på att jorden snart går under. Det lär inte bli något 2013 för oss. Otur!! :D hahah

Idag så har jag varit i skolan sen tillbringat resten av tiden med att försöka komma hem. Jag slutade 13.30 drog till stan var väll där vid 14 drog där ifrån vid 15.30 och landade hemma vid 19.50 då jag har krigat mig hem med pendel från t-centralen till Älvsjö byta där fastna mellan stationerna och sen gå hem i 50 minuter från handen. Sen kom jag även 1h försent imorse också! Jävla piss väder!!!

Jag ger upp! Säger godnatt nu då min kropp är bajs trött. Hoppas jag kommer iväg imorgon!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0