plugg, engelska skit!

Hemkommen från träningen där vi utförde styrketester. 
För mig gick testerna sådär, bättre än förra året, men men skit samma. 

Snön vräker nu ner utanför fönstret, man känner att snart är detdags för jul. 
julen är påväg hit! det finns inget mer eller bättre än julen. Jag älskar allt som  har att göra med julen, 
julbaket, julpyntet, julserierna, julkalender, julstämningen, kärleken, paketen, julmaten. 
Ja allt är bara!!

nu längtart jag tills den 23 då vi spelar bingolotto uppesittarkväll. vi äter julgodis, ser på varandra med kärlek och skratt. Vi delar underbara minnen! åh det är underbart!! 
 
nu ska jag sätta mig och döda min engelska! imorgon har jag redovisning! jag vill verkligen inte. 
vi har redovisning om glaciärerna hur man kan stoppa att de smälter återgärder osv!
usch fy blä!! 
det går som det går, men ska försöka göra det bästa av situationen!
 
ni andra får ha en underbar söndagskväll!
puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0