tips online filmer gratis

Jag sitter i skolan och är klar med mitt arbete. 
Måste vänta på svar från min arbets kamrat som ska skicka tillbaka min text. 
Så när man inte har något att göra så tänkte jag att man lika gärna kunde tipsa er om en sida. 
Jag vet att alla gillar att titta på filmer och man orkar helst inte ladda ner, köpa eller hyra. 

Det finns månag hemsidor där man kan se på filmer gratis, men vissa sidor har bara engelsk
text eller engelskt tal. Det är inte många sidor som har på svenska. Jag ska därför tipsa er om en 
hemsida som har alla sina filmer med svensk text. 
http://www.swefilmer.com/index.html
 
Gå in på länken över, titta på julkalender, serier, filmer. 
Det finns allt möjligt, animerat, kärlek, drama, action, tv-serier. 
alla möjliga sorter så gå in och välj och vraka!
 
puss!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0