skiter i gym, sover istället

Idag så var det ju dags att tagga till inför italien. Med gym, powerwalks och en ordetlig diet. 
Men jag är så slut efter denna helg och även  orkade inte gå upp klockan 9 imorse när klockan ringde och regnet öste ner :( så gymmet kör vi tis,ons,tors för att jämna ut det. Även powerwalks varje dag. Men det mesta sker i köket och där ska vi ta igen allting som vi har tappat, men det går bra nu och det ska det fortsätta göra. 

när allting rullar på så vill man få det att fortsätta så, då gäller det att man aldrig ger upp eller att man blir för bekväm. Man måste lära sig att bara för att man är nöjd så kan man inte släppa det man håller på med, man måste fortästta i samma spår och lära sig att leva  med allt. Så fort som man släpper på träning och tyglarna så blir det lite knas! Så jag håller i tyglarna men har släppt dmer lite och ska nu dra in dem igen! tagga inför italien!

Det är bara 12 fucking dar! Vilket betyder att jag ahr 12 dar på mig att kötta!!! :D no more exucse its time to Kötta!!
 

Kommentarer
Postat av: ADAMSFOTOGRAFIER [FOTO&VARDAG]

Göra bloglovin byte?<3

2012-06-26 @ 04:49:23
URL: http://Adamsfotografier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0