3 littel things!

Det finns saker som kan samman koppla med sig själv. Även Saker som man kan säga om
Sig själv. Jag tycker att det är bra att berömma sig själv och inte glömma bort att det är ens egna liv man lever och inte någon Annans. Även att man inte där glömma bort att det är du som ska leva med dig själv hela livet ingen annan.

Jag skrev såhär idag på
min Twitter.

@mickish1995: Hur beskriver man Mig?En tjej som alltid är på språng, blond, glad, med en kaffe i Handen, stil, humor, kärleksfull,why? Because iam a Star!

Det var inte för att skryta om mig själv utan för att jag själv skulle peppa till mig lite! Jag är ju trotts allt en stjärna!
Min egna stjärna!

Men det jag sammankopplar med mig själv är kärlek/glädje, kaffe och träning!
Där har vi det!

Nu blir det träning med små brudarna!
Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0