En depp kväll

Ikväll är en depp kväll. 
en kväll då jag kommer hem från gymmet lägger mig i soffan
vaknar sedan upp  2 timmar senare, äter mat och går upp lägger mig i sängen. 
Allt går snett och humöret går bara neråt.
Det är inte såhär jag vill att minn 2013 ska börja.
Jag känner bara för att krypa ner unde rtäcket och vakna när allt känns bättre. 

Men plötsligt så kommer något som vänder allt!
Jag slår upp min kära data och möts av en av de vackraste bilderna som finns!
En delad bild på mina vänner och på min älskade gröntvita familj!
bajen och vänner finns det något bättre. Eh nä!!
 
Så nu så sitter jag och kollar på massa olika bajen klipp och allt känns så jävla mycket bättre. 
 
ha en underbar vinter kväll!
 
PUSS!!
 
 We are back 2013!!



 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0