ibland ibland inte

hellue!!
under denna veckan så ahr jag haft tid att tänka. Min kropp har avrit spänd  typ hela tiden och jag ahr haft så mycket att tänka på. Min hjärna har jobbat hela tiden, tårar har fällts och tankar och drömmar har varit så sjukt konstiga och inte alls bra.
_Jag tänker såhär att ibland så duger jag och ibland inte. Men grejen är den attjag skämms så fort jag äter något. Äter jag godis så skämms jag för då känner jag mig glupsk. Äter jag en normal portion med mat så tycker jag att jag är glupsk och äter mycket.
Men det beror nog på att  i min omgivning så känns det som om det handlar så mycket om hur man ser ut och hur man äter och allt sådant där. Om tex mina vänner säjer aså fan jag måste gå ner i vikt kolla på mig!!
Då blir jag helt störd och tycker att jag måste gå¨ner i vikt bara för att dem säjer så.
Om en person som är mindre än mig säjer något å går det atomatiskt över till mig själv och jag tycker att jag är större än den personen. plus att jag vet inte, har så himla dålig självkänsla. Usch fy fan asså.
Efter denna vecka asså på typ måndag eller när jag kommer hem från lägret. Då ska jag börja tänka på mig och allting ka starta och bara vara så jävla bra. Ska inte äta massa skit och jag ska göra grejer som jag mår bra av.
Träffa vänner som älskar mig och inte  säjer att jag ser kontig ut och sdåant. Det är inte helt okej.
Ja ja nu ska jag iallafall typ titta på tv och sedan duscha.

puss puss <33

Hellue sitter i det mysiga vädret och spe...

Hellue sitter i det mysiga vädret och spelar monopol med Syrran. Jag gillar åska det är mysigt. :D ja idag har jag varit med Hannah i sickla och köpte grejer till lägret. Ja iallafall. Imorgon ska jag vara med jessi och packa det blir NAJS. Ja ni får ha det så bra i det mysiga vädret så hörs vi. Håll tummarna för mig så att jag vinner i monopol :D puss puss <33


blandade sommarbilder

här kommer alla möjliga bilder som jag sk aha visat för flera veckor sedan :D
Lite sommarmix :)


jossan och jag ;)




haha alltid lika sexiga :D

polka gris fabriken i gränna :D

jag och syrran



gokart :D

syrran


jag i en vatten rusch bana


jag i en till :p


rabbit :P

jag och syrran i vattnet fett kallt det var. 16 grader :p
jag och syrran i hang hai :D

ja lite blandade :p <33







fuck why!!

hellue nu är man hemma sedan 2,5 timmar :D
Det var jävligt najs ute i götet och i skara. har skrattat mycket åkt mycket grejer och bara haft det allmänt najs.
Och en semester kan man ju självklart inte ha utan att någonting försvinner och det är såklart min ipod. Aså fan också!! Varför just jag. Varför måste jag vara så jävla klumpig. Hade den när vi komm framm till götet. Då hade jag haft den från tockholm till skara en natt och sedan till göteborg. Sedan försvann den. Jag vet att jag hade dne på parkeringen i Liseberg men sedan vart den tog vägen har jag ingen anning. Den fanns inte i väakn inte i bilen ohc inte på rummet. Så ja vart vet jag inte. :(
Nu är man musik lös och mamma ba du kan vänta tills din födelsedag då kanske du får en ny. Det är den 28 NOVEMBER. inte alls lång tid haha :D
Men det kanske kommer någon rea eller något.
Ska köpa en ny efter att jag har köpt en data  tror jag :p
Ja allting löser sig. Jag höll just på att prata med min kompis mamma om hennes dotter. Det var väldigt intressant och trevligt. Jag ahr nämligen höjt hennes självförtroede ett snäpp.
så jävla fgrymm man är.
Ja ja nu så ska jag  kolla runt lite sedan duscha.

puss puss <33


you are always there for me :D




Påväg hem :D :( ja nu är jag påväg he...

Påväg hem :D :( ja nu är jag påväg hem. Sitter i bilen och kollar ut på den fina vägen. Det känns tråkigt att länna göteborg det var sol och fint där. Pratade med några i stockholm och där var det mulet. Man ba yey eller inte :D. Ja vi ska förbi Gränna och kolla på hur man gör polka grisar =) juste jag bröt mitt godis löfte i lördags. Jag tyckte det var tråkigt och ville ej mera. Men bara godis på lördagar man måste tänka på figuren :D haha. Ja nu har jag inge mer att säja men vi hörs när man är hemma. Puss puss <33


imorgon semester !!

hellue alla fjantar :D nej då bara skämta, just nu är jag på skoj men endå typ tråk humör.
ja imorgon så drar jag och mi famila. På semester. Ja imorgon  biti vid typ kanske hmm ja sju så åker vio till skara.
Sen så är vi där hela dagen imorgon sover över och drar sedan vidare till liseberg. vi är i Liseberg och sover där och är där på måndagen ett tag, sedan drar vi hem där på kvällen.
Det ska bli så jävla najs bara åka bort ett tag roa sig och  bara tänka på sig själv. tänk att bara få tänka på mig :D
Happy fejs. Ja jag avr ute idag på promenad med min mamma, vi snackade massa och jag komm framm till att det spelar ingen roll vad jag gör. Allting skiter sig endå. Asså ibland är jag så jävla mislyckad.
Ja ja men det är väll så man är som person ibland eller något liknande.
Det kommer iallafall inte bli någon updatering från och med typ hmm måndag kanske. Annars blir det garanterat på tisdag. Då kommer det massa nya och snygga bilder.
juste lovade att jag skulle lägga in bilder från min ochg jossans kväll och lite sådant.
Men det kommer när det kommer. Är lite seg med att lägga in bilder eftersom jag inte har egen data,
Men lovar det kommer.
Nu ska jag gå ner och äta melon och kanske glass vi får se.
Vi hörs om några dagar.

puss och kram ♥♥


varför tänka sedan göra?

hellue
Idag så ahr man varit i stan med mandiz. Vi åkte in så att vi var där inne vid typ halv ett. Det var en fett skumm gubbe på tunnelbanan som började fota mig :S usch. han stirrade skit äckligt på mig och bara blä.
Ja iallafall vi var där jag köpte jeans på gina och en klänning och 2 tröjor på hm. Det  var fett najs och ruligt. Sen drog vi hem till mig och gjorde inte sådär jättemycket.  vi bara chillade käkade lite. sedan drog vi till raman och badade fy fan asså, det var svin kallt. Man ska bada när det är varmt haha inte när det är monligt och dant.
Vi drog hem till mig och spelade kort och bakade kladdkaka haha fy fan avd gott. Vi spelade bluff stopp och typ vändtia och massa olika. Sjukt kul var det iallfall.
Fast jag ångrar att jag åt så mycket söt. Som idag har jag ätit en kula glass sedan har jag ätit kladdkaka och några kakor. Det ångrar jag massa. Jag åt ju inte allt på en gång m,en endå. Varför göra först och tänka sedan att det vra DUMT. Jag skämms som fan nu, seriöst hur ka jag kunna åka nu i helgen till vattenland och ruschbanonr utan att skämmas över mig. Kommer skämmas vad jag än gör. liksom seriöst det är inte precis så att jag kan bli av med allt mitt extra fett på 2 dar :D


haha men ska försöka hålla mig borta på sådant efter göteborg för att måste vara jukt snygg till katrineholm. Seriöst annars kommer jag att stå där i sport bh och träna med alla smala tjejer runt mig. Jag är stört, förlåt mig för att jag ahr höfter, rumpa och bröst. Och lite hull. Jag skulle också gärna vara en planka till maga och ha det andra på mig. Men det kan jag ej, kan inte vara lika smal som er andra. Vi får se hur allting blir. jag kommer nog tat bryta ihop och tycka att jag är tjock och tor och allt möjligt. Men vi får se.
Man vet aldrig hur det blir innan man är där.

ska nu typ duscha och sedan sova å puss puss på er.
Bilder kommer imorgon lovar!! :D


jossan ♥


jag är jag ingen annan tyvärr :s

bussie girl

hellue som ni mnärker så får ni ett inlägg typ var 3-4 dag. _Jag är en väldigt buisse girl haha :D
Jag gör grejer typ varje dag. mitt schema denna vecka ser ut såhär

I måndags så  var jag i stan med jossan och shoppade. Hon hade sovit här från söndag-måndag
I dag så ska jag vara med fiah :D
På onsdag  ska jag vara med manda  typ shoppa och bada och chilla. Köpte fett fina kläder igår.
På torsdag ska jag vara med elli och åka till sickla och ha det najs.
På fredag vet jag inte riktigt, ska packa och bara ta det lungt. Vi åker till skara på lördag morgon och sedan till liseberg på söndag och kommer hem på måndag kväll.
Så lördag skara.
Söndag liseberg
Måndag liseberg och hem.

Jag ahr kommit framm till att man ska bara njuta av avd sommaren har att erbjuda. Som tex på sommaren äter man oftaglass med jordgubbar och allt möjligt. På sommaren så kan man vara sig själv, njuta av hur man ser ut man ska vara sig själv och bara ha det najs.
Jag väljer sommaren till att slappa och bara njuta av vad sommaren har att erbjuda.
sommaren är en tid då du kan ta vara på dig själv och njuta av alla problem om du har. Eller inte njuta men du kan ju fundera och lösa dem. jag har tillbringat många timmar genom att bara ligga i solen och fundera. Ångest har skapast tårar har fälts och främst så har många av alla mina tankar upplösts och tyngd har lättats från mian axlar.

Nu ska jag dra till fiah vi höres.
bye bye pöss pöss. ♥♥





snacka om mycket

hellue Vad har alla gjort idag då?
Jag har iallfall haft en trevlig dag. Vaknade vid halv tio eller klockan ringde, ni förstår att man skulle jobba isn sista dag idag. Eller iallafall på några veckor ska jobba lite vecka 32 och 33 men annars inge mer. Ja sen så jobbad jag till 3 drog till hannah. Mös lite och sedan gick jag och hannahs familj ut och sprang. Sedan hemma vid typ sju åt middag och har bara lappat sedan dess. sitter nu här vid datan och kollar lite på olika gymasium och olika utbildningar som jag skulle vilja gå. Jag skulle vilja jobba med barn eller bli konditor. Men om jag jobbar som konditor så kommer jag att bli tjock för kommer käka massa och sådant :D haha seriöst jag lovar, men det verkar vara sjukt kul. det osm är bra är att man är färdigutbildad när man har gott livsmedelslinjen och sedan får mna inrikta sig på konditor/bagare.
Men man måste lära sig mycket om livsmedel och olika ämnen och hur man håller rent och å. Det enda jag tror kan bli tufft är alla e4 ämnern som konserveringsmedel och sådant. Men det löser sig nog. Som fritidslärare så får man ju jobba med barn och fatta vad roligt seriöst.  Bara ta hand om söta små barn varje dag. Men jag skulle/kommer nog bli trött på det, att torka bajsande små barn i baken varje dag. Och ta hand om dem när dem bråkar och gråter men endå väldigt kul. vill annars också jobba med barn som ahr det svårt asså handikappade. Men undrar om jag verkligen har pshyket för det. För att  när jag är på jobbet så måst ejag då bara konsentrera mig på dem och ingen annan. Men vi får se, jag kollar på gymnasieguiden nu och sedan kommer jag att få hjälp. Så  allting löser sig tillslut :D
Hhaha så alla får ha en trevlig kväll för det tänker jag :*)
puss puss på er :p
<33

http://www.rammefors.se/1-filer/stor/kondisbitar.jpg
konditor
eller

http://nonicoclolasos.files.wordpress.com/2009/10/dagisbarn.jpg
dagisbarn :D


tick tack toe

komm inte på någon bra överskrift eller vad det nu heter :P
juste rubrik så det fick bli så. idag har man jobbat från 6-12 och sedan varit hemma och bara slappat.
Jag somnade typ direkt när jag komm hem, seriöst var så jävla trött och hade sådan mensvärk så ville bara försvinna xD. haha så sov i typ fyra timmar :P Så nu mår jag mkt bättre.
jag funderar på om man ska ut och springa och sedan köra lite styrka. Styrka är ett måste iallafalla för har inte gjort det en i tisdags tror jag :). Så styrka blir det iallafall ikväll.
SItter just nu vid fejan opch planerar med Jossan :p Jag ska vara med henne på söndag och så ska hon slagga här. DEt blir nog väldigt najs. Vi ska då se på sex and the city 2. Den verkar fett bra :)
Vi får se man vet aldrig hur den är innan man har sett den xD
Nu ska jag sitta vid datan en liten stund till sen får vi se.
<3
puss puss på er.
ni ska få en låt som jag gillar mkt. Airplane :D





självklart kan jag inte...

Varför kan jag aldrig nöja mig? Med vadå kanske ni undrar' ja med hela mitt liv med allting som livet bjuder på.
Vissa dagar sser jag mig i spegeln och ba daam vilken snygg tjej som står där, men nu bara ser jag migf själv som en tjock liten bitch som inte verkar ha någon sjäälvkontroll eller veta överhuvudtaget vad hon håller på med.
vafan gör jag med mitt liv igentligen?
Typ slösar bort det på träning och kroppskontroll. Hoppas att mina kompisare inte hatar mig för det.
När jag är med vissa kompisar kan jag slappa loss och äta och bara var som jag vill Jag skämms inte för att jag är jag och allting blir bra. Men med vissa känner jag mig så nertryckt. Dem är snyggare och bättre än mig. Allting bara snurrar och jag vill vara med båda mina vänner men hur ska jag kunna göra eller vara det när jag inte är lika bra som dem?  dem är smalare snyggare och helt enkelt mycket bättre.
Ja jag vette fan, vi får se hur allting löser sig :D
livet är väll såhär tror jag eller så är det bara jag som har det så.
btw jag tror att jag börjar veta lite vilket gymnasium jag ska börja på eller. Asså vill jobba med barn, det är en sak som jag vet. Vi får se hur allting blir. Jag vet faktiskt inte. *Ska kolla runt och allting kanske löser sig tillslut :D

Nu ska ni få lite sommrigs bilder :D

moi :D

 

jag och syrran

 

jag i kungshallen för 2 veckor sen :D

jag och syrran

 


you just spinn around in my head.,

du är du och jag är jag. Om jag är du men du är inte jag vem är jag då?
ja det är en liten fråga som du kan ställa dig.
Ibland kan jag känna mig så jävla värdelös, just nu så sitter man och gråter över alla underbar kommentarer man ahr fått på facebook. Liksom tänk att folk nverkligen kan älska mig. Men mitt problem är att jag inte kan fatta vad dem älskar med mig. Vad har jag att erbjuda som inte alla andra har. Jag är ingen speciell jag är en människa precis som alla andra. Jag tycker ofta att folk är smalare, snyggare,smartare och bara bättre än jag i alla almänhet.

Folk som jag är omkring ofta och folk som jag umgås med. Jag tycker att dem är snyggare än mig. Det spelar ingen roll vad en person försöker säja till mig vad dem än säjer till mig så lynar jag aldrig. För jag kan inte fatta varför jag duger och varför jag är så bra. Varför kan inte någon annan vara lika bra som mig eller bättre liksom vad är det som gör mig så speciell?- jag är ju bara jag. Det tycker dem flesta duger men jag vet inte riktigt vad som duger längre. Kan inte acepptera mig själv längre. Jag tror jag håller på att bli knäpp. Ja jag ska försöka att få upp mitt självförtroende nu under sommaren och ha det på topp tills skolan börjar igen. Då har jag inte tid att tänka på skolan om jag bara tänker på mig och mina bekymmer. Så allt sådant ,måste bort här ifrån.
Det som är ganska bra är att jag inte visar för någon om jag mår piss. Jag skriver av mig det eller typ gråter utan att någon er och då blir allting bättre. Om det hålls inom mig så  blir det bara mitt problem och då mår jag bättre. För jag mår dåligt när mina vänner mår dåligt. Dem ska inte få må dåligt bara för att jag gör det.
haha ett långt, men väldigt nödvändigt inlägg för mig :D

puss puss på er alla :D
<33

http://www.urp.se/nettetanta/v%C3%A4nner%20stj%C3%A4rnor.gif



ja ja vad ska man säja.

Jag vet inte vad jag ska göra!!
Åå just nu eller säkert bara idag så är jag så arg och ledsen och typ hela världen är kaos.
Jag gillar inte alls detta. under sommaren så kan man helt plötsligt känna att man inte vet vad man ska göra och man bara sitter frammför datan och lökar eller sitter ute i solen och känner att det är så tråkigt. Det som är dåligt med sommaren är att man bara är inne när det är dåligt väder för det mesta.
Jag hatar att inte ha något att göra som nu tex. jag skulle ha följt med hannah ut med hennes båt men så blev det ej. Då sitter jag här hemma och ruttnar typ :D
Ja liksom vad ska jag göra det är tråkigt att sola själv. Jag orkar inte gå och bada själv. Jag har typ ingen att ringa för alla är borta och allting. åå ibland hatar jag att vara jag. Som jag skrev på facebook vem är jag igentligen? Eller vem tror jag att jag är. Jag är inte speciellt söt smart eller snygg på något sett. Så vad finns det att gilla med mig igentligen. Jo typ ingenting alls!!! Åå fan fan fan asså :D:D.
Ja ja nu ska jag nog lägga mig i solen tror jag eller något. Måste verkligen rensa min tankar annar spricker jag nog.,

puss piss pass <33




feta festen

hellue hallå.
Vet att jag inte har bloggat på typ fyra dar eller något men vafan det är sommarlov och då har man inte tid att vara hemma och slappa :D
i måndags såg ja eclips och jag kan säja fy fan  vad den är/var bra :) DEn klart bästav av dem som har gjort hitills men jag tror att 4 blir bäst för den boken är bäst.

I tisdags vad gjorde man då hmm då jobbade jag till tolv sen så åkte jag nog hem och slappade tror jag. ja mean kan inte minnas precis allting.

I onsdags var jag på grönan med familjen och Ella bella. ja det var najs det.

I torsdags så jobbade jag och sedan så åkte jag hem var med elin och sedan åkte jag till tandläkaren och lagde mitt tredje hål. Nu ska man inte dit på 1 helt år fatta vad najs :p haha.'

Igår så jobabde jag från 6-12 sen drog jag och träffade hannah :D tänk att jag träffade hannah igen efter tre veckor fy fanvad jag har saknat henne. -men man ahr ju sett och träffat andra :P sen komm cattis hit hem och snackade massa skit :D

ja idag ska man på kalas hos min lila kusin som fyller 3 grattis Julia gumman :D hahah.
jag ska också få låna en kamera av min morbror som jag ska andvända mig av tex på katrineholm och hemma och allt möjligt :) därför så har jag skrivit en sådan rubrik :P

ja nu ska jag kolla på mamma mia och sedan duscha innan vi ska åka iväg. Så vi får se hur allt blir.
Vi höres puss puss <33





sommarsol

hellue och godmorgon.
Nu är det sommar och sol och allting är bara perfekt.
jag har kommit på att allting i mitt liv just nu har börjatr ordnat sig. Mitt självförtroende har höjts till en ganska bra nivå, bättre än förut iallfall. Jag har blivit trevligare och är gladare oftare mm. Det är väldigt bra, om jag är glad så är alla andra också glada och det är toppen. Jag vill ha glada personer i mitt liv inte tråkiga sura och bittra personer. haha :p
ja idag så ska jag dammmsuga rummet. bada,sola,åka och handla. och lite till :P
Det blir en liten hemma och lite borta dag. Det kommer nog att bli najs naj ändå :p
Nu ska jag nog sola tror jag. Jag ska bleka håret med citroner och vatten, jag vill ha ljusare hår. Jag har läst på lite hemsidor och dem säjer att det funkar, så varför inte testa.

puss puss på er.
http://www.frisorguiden.se/blogg/wp-content/uploads/2007/03/Citron%20-%20Bild.tumnagel.jpg
Hur simpelt som helst. Vatten och citronsaft blandas samman och sköljs in i håret.
Låt sedan solen verka så länge du känner för det. Denna kur är inte i närheten så stark som de vanliga kemiska blekningsmetoderna och är helt naturlig.

Cocktail – om ditt hår är indränkt med hårprodukter

Väldigt enkelt och mycket effektivt. Tillsätt lite alkohol, vodka t ex, i ditt schampo.
Resterna av hårprodukterna försvinner snabbt. Denna hemmakur ska man dock inte använda särskilt ofta då alkohol i allt för stora mängder skadar håret.

 

 



tröttis

jag är så jävla trött efter att ha gått upp klockan fem varje dag i två dagar. Detta är inte helt okej.
Snart kommer hannah hem och då är det hon och jag plus ett sommarlov. Det kna inte bli bättre :D
Jag har gjort massa nu på´bara tre veckor typ eller hur länge jag nu ahr haft sommrlov. Det är fett med najs :P
Ja jag undrar vad jag ska hitta på nu. Kollar på beck. Ska nog hoppa lite sen och sola.
Ja livet är frid och fröjd just nu :D Happyfejs.
Så ja onödigt men glatt inlägg. Glada inlägg är bra.
Så puss på er sötisar :D:D
<33

Tandvärk!

hellue gissa vad jag gjorde idag :D:D:D:
Jag lagade mitt första hål i min tand, fy fan inte skönt. Sprutan var värst sen var det helt okej :)
Så jag vet inte riktigt. Nu har jag ont i min munn iallafall för jag spände hela mig när dem lagade hålet.
Så ahr ont i min  käke och känner mig fett trött. *Ähar sovit lite i soffan och så, men inte så jättemycket :P
haha x)
Onödigt inlägg men roligt.
vi får höras eftersom jag är lite låst av att inte ha någon data :D
så puss hej! <3

http://www.svenshog.burlov.se/kroppen/tander/tanden.jpg





RSS 2.0