Fullt ös medvetslös

Godkväll!
Klockan är halv nio och jag har redan bäddat ner mig i sängen! Galet mysigt! Sockorna är på, pyjamas byxorna och tröjan! TVn är på, kaffet och kvarget blandat med bär står brevid mig! Yeah! Haha!

Idag har dagen gått snabbt, utförde en redovisning som inte gick så bra! :( är förkyld är trött och var nervös som fan!

Men köttade galet på gymmet och jg kommer ha ont i benen imorgon!! Längtar redan tills på måndag då det är bröst och rygg som ska dödas! :D

Puss och kram


Underbar dag!

Igår fick jah kärlek! Presenter, sång, godsaker, mat! Allting jag gillar fick jag samtidigt! Framför Allt, kärleken! Fick så fina och gulliga presenter, blir så glad och det värmer i mitt hjärta att folk ville krama mig, att det ville fira mig, att de ville ge mig all deras kärlek! Åh jag älskar alla i min omgivning!!

Fick halsband, armband, klocka, skönhetsprylar, presentkort, pengar, platttv, kläder, pyjamas, gymhandskar, hårborste. Ja massa fina saker!! :D haha

Åh jag är glad en idag!!
Puss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1314313/images/2012/pic_50b71547ddf2b36dc10027a6.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1314313/images/2012/pic_50b715489606ee364beccdfa.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1314313/images/2012/pic_50b715729606ee366097cec2.jpg" class="image">


17 barre!!

Idag är det min fucking födelsedag!! 
17 barre! 
så grattis grattis till mig! Är fucking glad och ja det är min dag idag!

åh jag saknar dig!

 

Beck rullar och tankarna också!!

Hur var eran dag idag!?
Min dag var helt okej, jag har möblerat om i rummet, handlat mat, myst och tränat!

Träningen idag var väldigt rolig!
Eller själva träningen var Inge speciell utan det var sällskapet som gjorde det roligt! Jag älskar mina tjejer! :)
Roliga, ungefär på min nivå socialt och kärleksfullt ;)

Efter träningen så åkte jag hem, plugg och nu mys framför Tvn! ;)

Imoron är det måndag igen :(
Så bara upp och kämpa!


Tack för ikväll!

Tove Emma och Jonathan gjorde min kväll då man fick mysigt sällskap med god mat, film och mys! :) <33

Tack för att ni finns i mitt liv!
Jag älskar Er!
Kärlek till alla mina Vänner! :D <33


Lörag, lazy ikväll mys

hej svejs!
Iag är det lördag, vädret suger och humöret är  bara blankt. 
Nu ska jag bara chilla, ta et lungt, kolla på film, kanske skriva lite arbete, ja jag vette fan. 
 
Men ikväll så ska jag iväg till finaste underbaraste Tove! Ska möta upp henne, hennes boy och lilla emma. 
Tove och Emma är två fina tjejer som jag har gått från 6-9 med och ja de är 2 fina flickor. kommer alltid att vara mina små änglar!!
 
Puss!
 
mina boys, änglar mitt allt!

min fredags känsla

Tumblr_mdymnipzzt1rw1d9vo1_500_large

Kungen från Bredäng!


kungen från Bredäng har åkt ut!
Jävla piss tänker inte kolla på den där skiten något mer. 
Ut med matören Isak, nummer ett han är en barn ungem nummer 2 han kan inte SJUNGA!

fredag, tänk på detta underbart budskap

Tönk på det som sägs i denna musik video. 
så underbart. Ja du kan vara stark och stå upp om någon trycker dig  ner. 
men är du alltid lika stark. Även om allting ordnar sig tillslut så finns ärren, scarsen kvar. 
En gång blivit mobbad för din vikt, de där ärren sitter kva ri ryggmärgen. 
så säg aldrig något som kan lämna ärr som kan göra så att någon inte vill vara sig själv längre. Va inte sån som du själv inte gillar. Va ingen idiot. 
 
Godmorgon!
 
 

Snart så ;) 28/11

Om bara 5 dagar fyller jag 17 barre!
Ja stor blir jag haha. Måste bara säga godmorgon!!
Ha en underbar dag som
Ni förtjänar! Puss! <3


hmm, lazy, tired, fighting

551466_477200788991010_1386556228_n_large

Söndag morgonen börjar med

Tårna aldrig tårar utan handskar och frukost!


Leva livet

Om ngra dagar är man 17!
Haha yeah! Livet går fort när man har kul!


malcom b

 
Malcolm%20Brandin%20-%20Jag%20saknar%20dig

Matte lektion även död

Denna iskalla tisdags morgon så har jag matte lektion. Jag är så trött frusen och suktar efter en kaffe! En kaffe och en baguette. Förstå vad gott! Magen kurrar men konstigt nog så är hjärnan på topp! :D
Efter detta blir det lunch sen är set svenska. Sen iväg på träning. Haha jag sitter aldrig stilla. Imorgon blir det skola och träning!
På torsdag och fredag så ät jag ledig även på måndag!!! Mysigt!!

Puss!!
Frys inte ihjäl ute!


Sängen

Godnatt!
Sängen ja jag har saknat dig!
Sett fram emot hela dagen att få krypa ner under täcket och bara gosa mig!!
Ja gosa mysa kolla film, läsa böcker eller SOVA! Åh jag är så trött nu för tiden :/ iallfall!
Nu säger jag Godnatt!!

Puss!!


Älska Tyresö

Ska nu säga godnatt
Men innan ska jag säga att jag älskar mitt lag och alla som är med där! Dels för att vi kämpar så jävla bra, vi har så jävla kul och vi har kärlek i laget!!
Idag var vi övertagande och föll, jag föll 2 gånger! Efter varandra men man kämpar på för att det ska bli bättre och man ska aldrig ge upp! Men jag älskar mina tjejer!!

Puss kram godnatt!!


Obama Four more years!


Film i skolan

Nu är det film som gäller.
Ikväll eller efter dessa med andra ord så är det tjejernas träning som gäller.
Sen är det hem, plugga lite, läsa ;)
Sen får vi se, tror jag paxar soffan ikväll! Te, tända ljus bara mys!!


Söndag grå och trist

Jag har fått lite av det man kallar höst depression! Jag är deprimerad för att det är höst, kall grått tråkigt. Det är även en mys måndag, en månad då man går och fikar med Sina vänner, tillbringar mycket tid hemma, själv, eller med ens pojk/flickvänn....

Just nu så ligger jag i sängen försöker komma underfun med vart jag har lagt min matte bok så man kan lösa några tal där! Sen undrar jag vart jag har lagt mina engelska papper och även hur jag ska orka läsa ut min svenska bok!
Jag är trött på skolan! Trött på hösten, trött på depression! Trött på träning! Trött på allt just nu! Snälla bli sommar!! Behöver Solljus, värme, nakenhet!

Fuck athum!!


fredag natt

en regning blåsig natt. 
Så måste jag bara lägg in detta.Det här sa Sebastian Bojassen vid en interjuv innan han lämnade söderstadion i måndags. 

 
" Denna stämningen finns inte någon annanstans, det vet vi som fotboll spelare, det är här man vill spela och med de rätta färgerna också!!!"

♥♥ som sagt, det finns bara en Sebastian Bojassen.


måndagens match, 
christoffer Lallet sa att det var magiskt med bengalerna i början. 
Kom 2a på hans lista, mäktigt!!
 

Skit film, ensam en fredag!! :( så illa det kan bli!

Jag är en människa som hatar att bara ensam! Så när man ligger ensam i mjukiskläder en fredag Så undrar man lite vad som kan ha gått fel. Sen att man kollar på hemskaste filmen gör det inte värre! Denna film får mig att aldrig sluta önska de som betyder något för mig. Speciellt inte barnet som jag senare kommer få. Om man önskar att sitt barn aldrig var fött så kanske barnet känner Av det och vem vill ha ett barn som inte känner sig älskat??

Puss ha en underbar fredag!!
<3


Seg fredag jag vill bara gosa ner mig och aldrig gå upp igen

Som rubriken lyder är det fredag.
Jag har en bok på 400 sidor att läsa ut, har en idrotts uppgift att skicka in, har en engelska uppgift att skriva klart, har även en hel matte uppgift att göra. Jag känner bara nä! Nä! Nä' jag orkar inte!
Jag orkar ingenting!!!!!
Jag vill lägga mig ner låta dagarna gå och bara vakna när jag är redo igen. Just nu känns allt bara pest!! <3


RSS 2.0