Ellis och Jossan

Lunchade med Ellis idag och
Mötte även upp Jossan :)
Impegon blir det att kötta på gymmet och träning. Även en dag med mina brudar! :)


Vår i mitt <3

Det är vår ute, gympadojorna är på, solglasögonen är på och skinnjackan även =)


rutin

Nu kör vi den vanliga kvällsrutinen.
Bigbrother klockan 22.00 och sedan på söndag så drar jag och wester på liven :D
haha yeah!!

Remember

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it isn't  the end.



bra filmer

Här kommer filmer jag måste se!
chronicle
carnage


Extremt högt och otroligt nära
safe house
En gång i phuket

I saw danny!!

idag var ju jag och tanja på eriksdalbadet och gissa vem
som gick ut ifrån badet när vi kom in!!!!
Jo danny!! OMG jag såg hnm på avstånd och blev chockad.
Jag glodde på honom och fick ögonkontakt!! =) haha.
Om jag bara hade vågat be om en bild, men det känns så fel haha =)
men han såg ganska trött ut :P haha <3
mys iallfall :D
<p>Jag och min älskade syrra! Jag såg danny idag och jag fick ögon kontakt med honom!!!!! :D</p>
jag och syrran idag =)

bada

Godmorgon =)
Idag skulle jag egentligen ha träffat mina fina kusiner.
men dem kunde inte, så jag tar med mig syrran till eriksdalsbadet.
Så vi hopppas att vi får en trevlig dag =)
Jag hoppas att ni får det.
Puss <3

agien

Nu kör vi Pretty littl liars igen!
Puss och Godnatt!!

happiness

Låt ingen annan än dig själv bestämma vad som gör dig lycklig.




komiskt

Hittade en liten rolig bild :D

drar hallen

Nu drar denna brud för att hoppa och volta runt!
Yes jag drar nu iväg för att utföra gymnastik!
Så se you later bitches!! <3
<3

bull


Kom bara till mig om du har något viktigt att säga,
annars kan du baar hålla käften för jag lyssnar inte på bullshit..

impress?

Tumblr_m00583ztey1qles0no1_500_large

fin...


bikini

Här kommer några snygga bikinisar som jag vill ha till i sommar
jag kommer vara så snygg på stranden :D <3

bikini

fan..

nu blir det
Pretty littel Liars. kan du inte sova
så blir det pretty littel liars =)

tidsfördriv

I’m feeling great
I’m feeling awesome
And I can’t wait
Gotta get movin’
Shake the stress away
Something is on the edge tonight

It’s like a force
Pullin’ me in
it’s getting stronger from within
Taking me higher
We’re comin’ alive
Tonight we’ll be lighting up the sky

I’m feelin’ great
I’m feeling awesome
let me explain
You are the reason I breathe
You’re
AMAZING
AMAZING
You’re
A A A A-MAZING

I’m feelin’ great
Right here beside you
that’s where I will stay
You are the reason I breathe
You’re
AMAZING
AMAZING
You’re
A A A A-MAZING / thats what you are

Up to the sky
Cut trough the clouds and dive
back into the night.
Don’t be afraid, you just follow the light.
There is no stopin’ us tonight

It’s like a force
Pullin’ me in
it’s getting stronger from within
Taking me higher
We’re comin’ alive
Tonight we’ll be lighting up the sky

I’m feelin’ great
I’m feeling awesome
let me explain
You are the reason I breathe
You’re
AMAZING
AMAZING
You’re
A A A A-MAZING

Ooooh
Ooooh
You’re
AMAZING
AMAZING
You’re
A A A A-MAZING

Ooooh
Ooooh
You’re
AMAZING
AMAZING
You’re
A A A A-MAZING

I’m feelin’ great
I’m feeling awesome
let me explain
You are the reason I breathe
You’re
AMAZING
AMAZING
You’re
A A A A-MAZING

That’s what you are




söndagsfinal 1

Nu är det dags för den första söndagsfinalen.
Idag hoppas jag att Jessica åker ut, eller Camilla för hon märks
verkligen ingenting och bara är där. Vi vill ha lite drama men inte för mycket ;)

åååååååååå :D:D

Jag hittade just danny på spotify och sedan denna video.
Riktigt lycka kan jag berätta :p

love

Poker handlar om att satsa för att vinna och kärlek är som poker för du måste våga satsa för att vinna den du vill ha!

Tumblr_m00jhdaeqx1r3fceto1_500_large

sinstar

nu kör vi singstar med födelsedagsbarnet!!
yes haha jag är sämst men det är askul!!
haha :p

lyssna


dålig smak

hittade denna på en tjejs fb!
'I like it :P haha
det finns inga fula personer bara personer med dålig smak :p haha
<3

skinjackets

Här kommer sexiga jackor som jag vill ha!! :D skinnjackor

ngra av dessa

image descriptionimage descriptionimage description
<p>Bam...</p>
<p>Gott nytt år! Om 53 minuter bringer vi in 2012 :D kärlek till Er!!</p> <p>God jul!!</p>
ngra av dessa :)

yeah


bästaste syster

Idag fyller min bästaste underbaraste syster år!!
Hon blir hela 11 år!! så stor,
jag minns när hon var så liten att man kunde hålla henne i armarna.
Eller när vi lekte med barbiedockor och målade med händerna.
Jag minns allt det underbara vi ah rgjort.
För varje år som går så blir hon större och större
och tiden blir bara mer och mer underbar!
Jag älskar dig min fina lilla lillasyster!!
Du och jag genom vått och torrt.
Kärlek till dig bruttan!!
<3

oh...


miss

Saknar denna tid! Mina fina tjejer :P haha.
saknar 9an, saknar lyckan :D
åå ge mig sommar!

lisa och danny

yes!
Danny saucedo och Lisa miskovski till final!
bara 2veckor till tills man får se hans awesome nummer :D
respekt till danny!! :D

rösta danny

omg danny var så jävla Amazing!!
åå ahn var så grymm!
nu gäller det bara att han kommer till globen annars...
09920208

amazing number 1

nu kör vi rösta på danny på!
...........
kolla in svt1 och sedan så kan ni se
att detta är Amazin goch inte som in the club, utan bättre
nu kör vi Danny! rocka scenen på¨din födelsedag!!
<3


bästaste ungen

Nu drar jag till Familjen Emteryd där mina bästaste tjejer bor :D
puss på hannah och idah!
Jag ska avnjuta min lördag där.
Ni andra få ha det underbart och jag hoppas att ni röstar på Danny!
Annars!!! :D <3

25/2

Säger Godmorgon!!
Och just nu så laddar jag upp inför träningen med ostkaka och toast haha
skit bra mat innan tärning, sk lägga in också att det även är min frukost! ;)

Men om typ en halvtimme drar jag på träning!
Så ha en underbar Lördag!
Puss på er!!
<3


denna bild säger godmorogn :D

smyg tit på danny

Ikväll så smäller det i Malmö!! :D
S¨här har ni en smygtitt på kära Danny!
Respekt!! <3



interjuv med Danny inför upptrdandet =)

26 YEARS OLD

Nu ska jag vill skriva detta fina inlägg om Danny Saucedo,
Han är en grymmt glad kille, även en kille med underbar  klädstil
och en underbar personlighet!
Denna kille ska idag rocka scenen!! på hans egna födelsedag så ska han bli amazing!
han ska kamma hem en plats till finalen och det är
inget snack om att han kommer att fixa det.  han är amazing på scen och annars
också! Nu jävlar ger jag honom en kick i arslet och säger
Grattis danny Saucedo på din 26års dag!!!
<3

iam dreaming on a white christmas =)

godnatt alla fina!!
=)

screM

NU ÄR JAG FÖRVIRRAD OCH LÄGGER
IN DENNA BILD SOM TALAR FÖR MIG =)

fat child

hahhahaa :p


suck

att jag nu sitter här en fredag kväll är för
att jag Mikaela hammar aldrig kan lära mig..
suck, suck ,suck.
Jag ahr en uppgift som måste in innan klockan 24.00 inatt
så det är väll bara att sätta igång. fy fean!


min syster när hon håller morgon gympa

natt

Godnatt sov gott!

först alltid en dusch inet lukta usch

yeah!  Är hemma från tränigen nu, den gick ganska bra
stog nästan i mina skruvar på hård fick till några saltosar och ja
dansade väll helt okej. Blev iallafall svettig vilket jag ser som ett plus :P
Nu är det duschen som väntar och sen så bänkar jag mig framför tvn
och ser på bigbrother!!
ha en underbar kväll'!

dying on the inside

Sick of trying, tired of crying..
Yeah I'm smiling but inside I'm dying.

423341_249594975122861_175559985859694_559362_281380135_n_large

yeah danny challenge

Danny utmanar erik, skön snubbe!!

AMAZING IS HE

Nu är det Oc som gäller, samtidigt som det pluggas.
Kaffe koppen står även på bordet och gör mig sällskap
hoppas att ni har en underbar Torsdags eftermiddag.
Ja han är Amazing!

today


hahahah


ge mig sommar

Ge mig sommar nu!
Är trött på dem tjocka kläderna
är trött på slasken
är trött på kylan.
Vill ha solen som värmer
vill ha solen som gör att man orkar
Vill ha Sommar!!'
Dsc_1136-2_151439373_large

posters

425920_311546132227959_100001177235472_833263_1555951080_n_large
Tumblr_lzp399sb521qiaqpmo1_500_large
Tumblr_lznci2ylbz1qiaqpmo1_500_large
Tumblr_lzn3r4eykf1rosi5no1_500_large
Tumblr_lzn42jy5yn1rosi5no1_500_large

somme


taco paj

Dagens middag!
Ett underbart recept
testa!
Ingredienser:
(Pajform ca 25 cm diam)
Pajskal
4 ägg
1 dl vispgrädde
2 msk smör

Fyllning
400 g köttfärs
1 st vitlöksklyfta
2 msk tomatpuré
2 msk hemmagjord tacokrydda
½-1 dl vatten
5-6 st coctailtomater i halvor
1 röd lök i ringar
2 dl riven ost - gärna lagrad
1 dl vispgrädde
1 dl fullfet créme fraiche

life oly gets better

Livet blir bara bättre.
Du måste ah regn för att få en regnbåge.
Man måste falla för att kunna resa sig.
Man måste göra fel för att göra rätt.
Så livet blir bara bättre!
Akj606vcqaa5gmw_large

money is

Amdasfeciaaqsnv_large

night

Nu säger jag godnatt.
Imorgon är det en ny dag och mina underbara vänner ska jag
få träffa igen då =) haha puss på er!!

små sten diamanter

photo edited for free at www.pizap.com
Dagens budskap
Medans du samlar på småsten så samlar jag på diamanter =)
<3

kämpa imorgon och idag..

Varje dag är en kamp, jag kämpar och kämpar
jag faller och tar mig upp. Sedan är jag uppe helt och faller
snart igen, men varje dag är en kamp och  det blir bättre och bättre.
Give me wings so I can fly away!
Angel_125506407_large

teardrops

ha en trevlig måndag ute i solen!

2012 bb

Nu blir det premiär för bigbrother 2012!!
har kollat in deltagarna och här är folk som jag tror är sköna! =)
Säljaren Sipan Cakir är 23 år och från Örebro.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Hanna Widerstedt är en 20-årig kontroversiell bloggare från Vallentuna. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Entreprenören Camilla Jacobsen gör entré i Big Brother Foto: TV11
Marcel är en 23-årig träslöjdslärare från Sundbyberg. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Jimmy Österling är en 32-årig bartender från Höllviken. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Amandus Allstadius är en 22-årig brandvakt från Gnesta. Foto: Daniel Ohlsson/TV11

home

hej ni fina!
Jag är nu hemma efter en underbar helg i Vesterås!
Jag ahr umgåtts med mina underbara flickor och det har varit så underbart!! =)
Åå ibland så älskar jag mina tjejor och även gymanstiken =)
Ikväll blir det lite plugg och tv.
Dags att rycka sig i kragen och ta atg i sitt liv!
tagga till rm som är om 2månader!! ;D
<3

Västerås

Nu drar jag till Västerås med brudarna!
Jag ska ha en underbar helg med mitt underbar gymnastiklag
Ha en underbar helg, för det ska jag ha!!
Puss!!
<3
<3

oersättligt

Allt som vi verkligen älskar är oersättligt,
och allt som vi kunnat tänka oss ersätta har vi aldrig i sanning älskat.
sanning...

hård dag

Idag ahr dagen varit precis som varje fredag
idrott på morgonen, sedan lunch sedan matte och sen
gymm igen med grabbarna. Varje fredag avslutas med underbar träning!
Nu är det sängen som gäller, imorgon åker jag till västerås med mina brudar!!
<3
HA en underbar helg!

natt sömn

sova är min bästa vän.
Eftersom jag tränar så måste jag sova.
Så jag ska nu se till att få min skönhetsömn!
Jag känner att kroppen är trött och jag vet en tjej som kommer
ha träninsvärk imorogn ;/ haha, great...
Puss och godnatt!

GYMNASTIK

Nu drar jag till min underbara gymnstik hall och tränar lite.
Dags att må bra och ha kul!
Träna arslet av sig och bara kötta!!
<3
image description
yeah Iam feeling fine

dummer

I will never give up!
Jag ska aldrig ge upp, jag ska alltid fortsätta
Visst man tampas med motgångar, men jag fortsätter alltid.
Jag ramlar ner i trappan men tar mig upp igen.
Yes jag fortsätter fighta!
Jag kommer må toppen, jag kämpar vidare..
Yes, yes, jag är tagagd!!
sommar och livet!! här är jag!

15

cut off fuuuuuuuuuuuuuuuuuu  You have to follow this blog, it&#8217;s amazing

bajare

yeah!!
‎"Hammarbyaren är inte som alla andra.

Framför allt är hon vacker. 

Hon har inte djurgårdarens lömska blick, inte heller aik-arens hasande gång eller göteborgarens hysteriska talesätt.

Inte skåningens låga fotvalv eller pekingbons kutryggiga gång.. 

Nej, Hammarbyaren är i sanning en prydnad för mänskligheten.

Likt ett majestätiskt monument höjer hon sig över Stockholm. Hennes/Hans blick är ärligt trofast, hennes kinder glöder utav hälsa och hennes hållning är rakryggat reslig. 

Ändå, allra vackrast är hon inuti. Där klappar ett ädelt hjärta och där har en obefläckad karaktär tagit sitt säte. 

Lägg därtill en nästan överjordisk snabbhet i tanken - en klokhet och en känslighet som saknar motstycke."

skada


Le mot dom som försöker trycka ner dig,för det skadar dom att se dig le! :)



14

New shoes with poop FFFFUUUUUUUUU  You have to follow this blog, it&#8217;s amazing

alla hjärtand dag!!

Idag är det alla hjärtans dag och jag vill ge alla kärlek!
Jag vill visa att jag älskar alla.
Min familj och mina vänner, ni är mitt allt!!
Utan er vet jag inte vad jag skulle göra!
kärlek till er alla underbar!
Ni gör min dag, skulle inte vara här idag utan er...
<3
image description

comic

lotion FUUUUUUUUUU  You have to follow this blog, it&#8217;s amazing

teenanger posts

Tumblr_lz9ktwse1b1qiaqpmo1_500_large
Tumblr_lzaebddit11qiaqpmo1_500_large
Tumblr_lz9e1jhx8y1qiaqpmo1_500_large
Tumblr_lz8m3gysxd1qiaqpmo1_500_large
Tumblr_lwcssyhpjw1qiaqpmo1_500_179656381_large
Tumblr_lz4w5t27vj1qiaqpmo1_500_large
Tumblr_lz2x0jqtpt1rnia9do1_500_large

haah

Tumblr_lyvrx3pmmc1ql2603o1_500_large

jag säger

jag säger godnatt
jag säger åt er att visa kärlek
visa att ni vill ha folk hos er
jag säger åt er att fånga dagarna
Jag säger åt er att le
jag säger åt er att leva!
Jag säger åt er att inte gråta
Tumblr_lz5738fw2c1qd5k8xo1_400_large

dagens budskap

haha känn på den!

träningsdag

Godefter middag =)
DEt är jättefint väder ute och det är en underbar dag =)
Jag ahr en så länge idag, hunnit simmat lunchat och kollat på tv ;)
Nu blir  det träning sedan hem städa rummet och sedan tv!!
haha en vanlig söndag ;) ha en underbar dag ute i solen!!
puss på er!!
why be serius ;)

lördagkväll

nu är det lördags kväll och jag ligger i  sängen och messar och kollar på film.
Jag har en mysig lördagskväll med mig själv :D haha.
ja nu är det csi som gäller.
sup inte skallen av er där ute.
puss!

Nu Shes

Nu är det Shes the man
Med bästis som
Gäller!!


Bästis

Lunchade med bästis idag och nu sitter vi och myser!


Hemmåt rullat vi

Landar i soffan och kroppen är lite trött Asso :) jag tror att det är dags att sova. Ha en underbar kväll! =) <3


Beautiful day

Det är en underbar dag! Jag är glad Mina vänner är underbara, skolan får bra, jag kämpar med träningen!! Åå allt är så bra!!


Stan

Nu kör vi mot stan! Jag ler alltid!


Mormor, c prov

Påväg hem till mormor och morfar efter ett gymmpass idag gick det segt! Men men :) fick även veta att jag fick c på matteprovet! Jag fick ett c!! Omg! :D Haha glad Chey, smart blir det resturang..

Puss


livet rullar och rullar

Livet rullar på som det ska nu.
det går bra nu kompis det går bra nu!
:D

valentines day

haha look at this!! ;)

nalle puh

Makes me sad...
Jag älskar mina vänner nu!
Och föralltid!!
<3

truley friends

Truly great friends are hard to find, diffucult to leave and impossible to forget
image description

Morning

Började morgonen med denna underbara måltid ;)


Iam

Born this way!
Glad tjej idag!


Säger bara..


goad

I would rather live my life as if there is a God and die to find out there isn’t,
than live my life as if there isn’t and die to find out there is.

425529_369069053119314_157001994326022_1525823_1673659878_n_large

Today Word


Lördagens outfit


forever smile

Smile like you have never cried.try like you have never lost.
love like you never been hurt.and live like you will die
Tomorrow



till er

Jag skickar denna underbara sång till er!!
ta åt er orden!

ord


äckliga kostanalys

Fy fan!
Sitter med handuken i håret och fingrarna på tangentbordet.
Jag ska åter igen sätta mig och plugga och sen ska jag sova!!
Jag ska sova så jävla djupt, så jävla gott och jadu allting!!
Jag borde nog äta något också för jag mår  sjukt illa :/
fy fean!
Jadu det är inte alltid lätt att ha roligt :p haha.
Ja nu blir det plugg sen tvn.
Puss på er!!
<3
720266-9-1328004498701_large

Galet trött

Sommade 6.30 imorse och har sovit 2,5 timme, lyckades fiska till mig 1,5h timmes sömn nu också.men man får väll skylla sig själv, men roligt hade man iallfall! =)


galen natt

Jag hade en underbar tjejmiddag med tjejerna, var sjukt längesedan
gud vad roligt jag har haft. Har saknat mina doa tjejer.. ;) mina fina små brudar!!
just nu så har jag snott datan medans dem andra sover, men men sånt är livet :D
haha xD <3
puss på er, hoppas ni hade en underbar lördag!!
=)

problem

smile the, smile now and smile forever
you never know when you can live like this agien!
You never know whats happening so just live your fucking life
and dont create problems that dosent exist!!

sometimes

Tumblr_lyq30nyrfv1r48oe3o1_500_large

me

Jag är så rädd att såra andra så jag glömmer bort att inte såra den viktigaste av dem alla...Mig själv!

du är du och ingen annan, du ska leva
med dig själv hela livet!


feel

Iam feeling this right now...
Confused1_large

Dagens ord


Mys

Pic of today


Snö

I love you!


lost without you

Oftast sant, därför som man tar vara på dem som
vill ha en hela tiden, lägg inet energi på folk
som är idioter. Lägg inte energi på folk som tar ens
energi. Ge energi till dem som du får tillbaka av
inte tvärt om.. =)
You never push me down.
If you put me down, then are Iam
on my feets soon agien.
I never give up, and you never win.

Matteprov imorgon :s

Dags att plugga gärnet, imorgon har man matteprov och Jag kan nästan ingenting, första gången det händer. Roberts fel :/ men det går som det går :)


M à b y e


Jag önskar Er..


Imorgon blir väll dagen bättre? Eller?..


Happiest


RSS 2.0