kallar

Nu kallar hallen på mig!
Lika bra att ta moppen dit och dansa galet! :D


haha lovely


morning

Godmorgon!
Nu drar jag till skolan.
Jag hoppas att denna dag bllir lika awesome som den igår
men dagarna blir som man gör dem =)
Jag ska iallfall försöka göra den asbra.

Ha en underbar dag :D
<3


morning music

Här kommer en awsome låt som du kan njuta av på morognen :D


vill ha dessa"

Dessa skivor vill jag ha! :D


hearts beat 2007


set your body free 2008






in the club 2011.




Rockbjörnen

Imorgon så ska danny vara på grönalund och uppträda. Men jag får inte gå buhu!!
Rockbjörnen har inbjudit danny att uppträda där samtidigt som många andra artister, plus
att han ska även ta emot något pris av något slag.
Jag vill vekrligen  gå och se honom, jag dreglar fan över tvn när ahn är med!
Omg ahn är så jävla snygg och grymm och ja fan. Jag vet inte vad.
I really really love it.
En charmig snygg kille.
Jag är fast!! ;) Älskar hans stil dans och musik.
Ja jag har inte så mkt mer att säga än att danny är min idol. haha.
:D

nu ska jag duscha och sen fixa till imorogn =)
Ha en underbar kväll :D <3


sanning

En man hade föreläsning för 500 ungdomar.Han tog fram en 500-lapp och frågade: -Är de någon som vill ha den här? Alla räckte upp handen! Han knölade ihop den och frågade samma sak. Alla räckte upp handen. Han stampade på den och frågade samma sak. Alla räckte upp handen. Då sa han: -Det här ska ni ta lärdom av, för hur ful, smutsig och tilltufsad av livet någon än är, så har han eller hon fortfarande samma värde.

så true! <3


30/1

dagens outfit kommer här =)

jeans veromoda
linne hm
tröja ellos.
smycken från glitter,gotland och turkiet



hemma

Nu har jag landat i svartbäcken igen =)
haha :D
Hade en underbar eftermiddag med Zara. Kände
att jag kunde säga allt till henne, för hon förstår ändå.
Vi är liksom ur samma familj eller släkt hur man en säger.
Jag bjöd henne på fika och vi babblade på om massa skit :D
Det här måste lätt göras om. Nu ska jag gå och laga mig lite middag.
Det blir pasta pytt med kycklinbg coh grönsaker =)
Mums! :D <3


weheartit

128125507712940_large

Kusse!

heej!
Nu drar ´jag in till stan och fikar med underbaratse finaste Kusse!
Jag och zara ska fika och snacka massa skit!
Vi hinner se ungefär då och då, eftersom jag tränar går i skolan osv.
Vi är buisse girls =)
Men jag tar nog lite bilde roch så.
Men vi hörs hemma sen!

puss och kram! <3


skolan, nu zara

heej alla fina!
Nu ahr jag precis slutat =)
Jag sitter här i skolan och väntar på att zara ska sluta.
När hon har slutat så ska vi dra in till stan och fika =)
Jag ska försöka ta lite fina bilder och så :p

Så hur ha rmin dag avrit?
Jag skulle inte precis klaga. Har haft lärande och utveckling på morgonen
och nu mentors tid på efetrmiddagen. Jag säger faktiskt att skönare
klass får man leta efter. Jag känner att jag ah rkommit in i detta system nu.
Och inte minst in i klassen. De tkänns som ett bra val.
=) Ångrar ingenting :D

Ni får ha en bra fortsatt eftermiddag så hörs vi kanske vid
sex när jag kommit hem.
Puss och kram ! <3


underbarar kusiner!


säjer bara

Godnatt sov gott!
Vi hörs imorgon =)
<3


balen 2011


inte min dag

Idag kan man lung säga att det här inte var min kväll.
Enda sedan jag komm hem från skolan vid fyra, så avr allting bajs.
Jag avr trött sur och iriteerad, jag tolkade saker fel som folk sa och var bara allmänt
surig. jag tänkte att allt skulle lätta upp när jag komm till hallen
men det blev typ värre.  Att vara med mina underbara vänner är alltid underbart men
att göra saker man inte gillar och känna sig tvungen till saker drog ner mig.
Ingenting av det jag gjorde blev speciellt bra, mina skruvar blev sne konstiga och låga.
desto mer jag misslyckades desto mer drogs jag ner.

men nu känner jag mig gladare faktiskt.  Jag valde att höra av mig till ella
då jag kände att tårarna började bränna bakom ögonlocken. Jag kände att det blev för mycket på
en gång coh behövde ventilera mig. Så Jag skickade iväg 50 st långa sms till henne.
Och fick massa fina svar och vi pratade och diskuterade. Vilket är något som jag hellre gör i vekrligheten
men sms gåc också bra. Hon gjorde tankeställningar i mitt huvud och fick mig samtidigt på bättre
Humör.
Så nu ät jag hemma och allt känns bättre.
Det känns skönt att prata och diskutera med folk.
alla abehöver ventilera sig, varesig det är till en vänn eller till ett syskon föräldrer osv.
Alla behöver ngn att prata med.
Därför ska vi alla sträcka ut våra händer och hjälpas åt!

=)

Ja dagens räddare var
elinor! =)


dagens räddare


never

Best-friend-quote-text-typography-favim.com-131279_large

dalhallen

Nu drar jag och tränar.
See you later suckers!!
:D

kärlek föralltid!


burning

Ibland älskar jag det
ibland avskyr jag det.
Vet inte hur jag ska lösa det,
Jag måste lära mig att älska det i alla lägen.
1,2,3 jag vet inte och orkar inte mer.
Jag får blunda och se osårad ut
på insidan så brinner det.




kan inte låta bli att

Kan inte låta bli att låta tårarna rinna.
Min bägre har runnit över.
jag känner mig trött och svag.
Jag vill skrika gråta och le.
Alla bitar på samma gång.
Mitt hjärts slits åt olika håll.
jag känner mig så förvirrad.
Förvirrad i min hjärna.
Ska andas le och lösa detta.



snyggo

Veckans snygging har varit danny,
har varit helt jävla ner kärad i honom.
Nu säger jag godnatt!
Vi hörs imorgon.
Sov gott alla fina!

puss och kram! <3


Hur kan


smink

veckans smink är mascara.
Jag har haft mascara varje dag.
Det är det enda jag har användt och jag har känt mig snygg.
Utan att behöva ha 50 liter smink i fejset.
Det är underbart.

Jag ahr användt mig av
clinques och volyme duster.
Fungerar asbra.

Bara att böra fransarna och sen ta clinuqes och sen volyme ´duster =)
DEm blir långa och fina. =)




think

Akta dig för vad du säger.
Det kan vara det sista du säger till någon.
Tänk efter innan du handlar.
För sen så kanske du ångrar det.


veckans låtar

veckans låtar är båda två utförda av Jay smith.
Dem här två låtarna har gjort mina dagar denna vecka.
Så jävla bra! <3

hör kommer dem
were ever you go
och
Here without you.


eyes

You can close your eyes for things youd dont want to see.
but you can't close your heart for things you dont want to  feel.

I just look away, dont want to see or feel.
I dont want to fight against this.
My heart cant take this pain anymore.

<3




celin dion

When you want it the most there's no easy way out
When you're ready to go and your heart's left in doubt
Don't give up on your faith
Love comes to those who believe it
And that's the way it is



lördagkväll

Denna lördagkväll tillbringar jag med musiken.
jag var tidigare nere hos becca och satt och snackade skit, men där fick man
tydligen inte vara så länge. Så därför landade jag i sängen med min data.
Så denna kväll tillbringar jag med dipp och grönsaker i sängen.
Myser med mig själv.
Jag isolerar mig.
<3


Tyresö dagen

Sitter just nu i Haninge centrum och väntar på fina elinor. Vi ska nämligen dra till Tyresö centrum och uppträda. Vi i Tyresö gymnastiken Kommer att ha ett stånd uppställt där. Där kan man komma och anmäla sig som gymnast. Drt är mest för dem små barnen. Känner ni eller har små syskon som vill börja på gympa. Så komm förbi och testa. Ja det är planen för min dag idag. Vara där mellan 10.30-16.30 haha, shit vilket liv man har :) Puss och kram på er! <3

Jag är jag

Heej hopp alla fina :) Idag är vädret underbart ute, det är Bara att le och se glada ut :) Jag känner att hela jag har börjat om på ett Nytt blad. Jag känner mig säker på mig själv och Står upp för mig. Ingen ska få trycka ner mig. Jag är den jag är. Acepptera mig som Jag är eller släpp mig helt. Jag kan inte vara någon annan Än den jag är. Jag har hela mitt liv nästan, försökt Vara någon annan än mig själv. Jag har hela tiden försökt ändra mig för att passa in. Jag tyckte aldrig att jag dög. Men nu jävlar har det ändrats. Jag är Mikaela hammar och ingen annan. Kan inte göra någonting åt det. Därför är det bara att acepptera mig. Puss och kram på er! <3

oliv

Man bör inte förvänta sig något av någon,
 för man vet aldrig hur mycket en person är redo att göra för dig.

<3

Jag har börjat leva för mig själv.
Jag kan inte leva för någon annan, jag lever mitt liv
jag följer mina regler. jag gör som jag vill. ¨
Jag är min egna hjälte i mitt liv.
jag sätter upp mål för mig själv.
Jag skiter i vad andra tycker om mig.
tyck att jag är en tönt, tyck att jag är en nolla.
Du får tycka precis som du vill. För jag vet vem jag är, vilket
är den enda stora betydelsen i detta. Jag är den jag är.
Jag ändrar mig inte för någon, älska det som finns här.
Eller låt mig vara.

Liksom håll mig hårt eller släpp mig helt.
Mhy life, my own rules. <3


eklund



Eklund Fånga dagen =)
Lyssna på texten! =)
<3

snurrig dag

hemma efter en intressant och rolig dag =)
Jag har kommit på idag att jag har sämst balanssinne.
vi körde stafett med norska fyllan å fy fan!
jag höll på att ramla när jag snurrade och när jag sprang så såg jag inte ett skit.
Dem i min  klass sa åt mig att titta på ränderna, men jag såg dem inte. Jag var påväg in
i stolpar ut från banan osv.
Ja väldigt intressant, kanske ska kolla upp det där.
Men det är iallfall en förklaring varför jag blir åksjuk =)

Nu ska jag prata lite med folk på fejan och
sedan kolla på tvn :)
<3

Ha det bäst :)


mot kärrtorp

Nu drar jag på till kärrtorps Ip
Med min kära klass =)
lets friidrotta och kick som asses =)
;)


ingen annan är som du



haha från mig till er!!
:D peac out :D

i never said i was perfect

trött chey här igen =)
Jag fattar inte varför jag blir så trött av skolan :p
Men nu kommer en video som äger.
Lyssna på texten :D


Alltid gymnast

en gång gymnast= alltid en gymnast =)

Jag kan ta skit och smärta, för jag har GYMNASTIK i mitt hjärta. Jag kan ta svek med mod, för jag har GYMNASTIK i mitt blod. Jag kan vricka en fot eller krossa en tand, men GYMNASTIK kommer alltid i första hand! <33

utan gymnastiken så hade jag inte vuxit och stått där jag står idag!
Jag är stolt över vem jag är och vad jag presterar.
Jag älskar mitt liv!
Det tackar jag gymnastiken och mina underbra ledare för =)


du kanske inte vet allt =)

Säj ingenting om du inte vet allting.
Ta ingenting förgivet =)
Tumblr_lqh443zvgq1qbj0beo1_400_large


stressig morgon

hellue =)
Idag vaknade jag sent och fick väldigt brottom att göra iordning mig.
Så jag han inte med ngn outfit bild.
Så här kommer den =) <3

Dagens outfit bestod av
svarta jeans veromoda
rött linne gina
svart mönstrat linne hm





smiles

Your smile
make me smile :p
you know you smile I smile :D
<3


love

Älskar charmiga och roliga killar.
Shit jag är fast asso.
Dina ögon får mig att le.
ditt leende får mitt hjärta att stanna.

Omg jag tror jag är kär! <3


Ögona går i kors

Är så jävla trött just nu.
Kommer inte ta lång tid innan ögona går i kors asso.
Jag sov 2 timmar när jag komm hem och nu så är man precis lika trött.
det tar på en att träna.
Dags att lägga sig i sängen och tänka på om jag ska välja cross eller dans som speciel idrott.
Jag vill välja cross för att styrketräna och bygga muskler och lära mig om varför vi gör en sådan övning, vilka muskler vi tränar osv.
Men dans är jhu askul. shaka runt på dans golvet och ba woop wopp haha :D
Najs.
Jadu, jag vet inte.
Jag ska lägga mig i sängen så får vi kolla vad det blir :D

Här kommer dagens outfitt.
Datan dampade i morse så inga bilder komm ut :D


oj dålig bild.


Kärlek till mina vänner! <3

Älskar er, always by my side.
Min närmaste närmaste vänner.
Sen ahr jag massa andra som är jättenära mig också!
Kärlek till er alla<3

<3


                 

Radio music



Radio, the radio, radio
Radio, the radio, radio)

He looks like a million dollar to you
Tell me does he heal your heart like I do
I know he`s everything I`m not
You say he makes your life complete
But do you ever think of me
Don`t lie, I know that you can hear me

When I`m on radio, the radio,
I`m on the radio,
Like oh oh oooh
Radio, the radio, I`m on the radio,
Like oh oh oooh

You think his money will do you right,
But they won`t keep you warm through the night

I know I`m everything he`s not
You say he makes your life complete,
But I know you think of me,
Don`t lie I know that you can hear me

When I`m on the radio, the radio,
I`m on the radio,
Like oh oh oooh
Radio, the radio, I'm on the radio
Like oh oh oooh

(Radio, the radio, radio
Radio, the radio, radio)

When I`m on the radio, the radio
I`m on the radio like oh oh oooh
Radio, the radio, I`m on the radio
Lïke oh oh oooh … x2

dras till

Ibland undrar man vilket folk som dras till mig.
Asso vafan jag ska se till att träffa rätt folk här.
Ja gymnasiet är min tid!
yeah rock on!

vi ahr precis fårr våra datorer här i skolan.
Så jag sitte rnu och bloggar och chillar med min fina klass
Kärlek till john bauer =)
haha yeah!

<3

danny galen!

Jag ahr blivit helt jävla danny galen =)
haha =) yeah he rocks!! :D

Älskar han, älskade han då och även nu!
Love it, snygg kan dansa och sjunga plus att han är charmig.
En charmig kille slår allt =) <3

Jag säjer med denna video Godnatt!
Hörs imorgon.
Puss och kram!


True...

Nu är det dags på
True Talent.
Yes!
Time for Danny! :D:D
Happy fejs!


Vänner/truetalant

nu har jag paxar soffan!
För så blir det vänner, sen blir det True talent!
yey Danny!
<3
onch onch onhc :)

puss och kram <3

smile =)

soffan!

Nu väntar soffan
och sedan laga middag! =)


trött chey

En astrött chey här asso!¨
Jag har idrottat hela dagen idag =) Det var fett kul, men asjobbigt :)
jag kommer att slockna tidigt inatt.

Dem sporterna vi fick pröva på idag var
Dans=street
cross
innebandy
rubgy
fotboll

Dem roligaste var
dans och cross men rugby var också väldigt underhållande *=)
mitt humör har varit uppe på toppen idag, plus att jag även har lärt känna fettmånga i min klass.
Så detta blir bara bättre och bättre =)
Tummen upp för denna dag!

<3






smile

Jag kan inget annat säja till alla.
Le! Le varje sekund som du har tid. Skapa inte problem
Le åt vardagen. Le åt dina vänner, le för att du lever.
Le och sprid glädje omkring dig! =)
Ett leende säjer mer än 1000 ord :D <3



uppe med tuppen

godmorgon!
Här är man uppe med tuppen ;) eftersom bussen går sju så måste jag gå upp sex :/
Väldigt tidigt för att vara mig.
Idag så ska man till skolan igen.
Vi ska ha prova på dag, vilket innebär att vi ska prova på massa olika sporter.
Typ handboll,fotboll,innebandy,cross friidrott. Det lär bli awsome.
jag ska visa alla killar i in klass att jag är biff och awsome =)
haha :D

Ni får ha en awsome ddag i skolan!
Så hörs vi när jag kommer hem =)
Puss och kram <3


dagens outifit är sportig
tröja från handen :/ reklam tröja
löparleggings från intersport

nvn illusion

I know its hard to tell
How mixed up you feel
Hoping what you need
Is behind every door
Each time you get hurt
I don't want you to change
Cuz everyone has hopes
You're human after all

The feeling sometimes
Wishing you were someone else
Feeling as though
You never belong
This feeling is not sadness
This feeling is not joy
I truly understand
Please don't cry now

Please don't go
I want you to stay
I'm begging you please
Please don't leave here
I don't want you to hate
For all the hurt that you feel
The world is just illusion
Trying to change you

Being like you are
Well this is something else
Who would comprehend
That some bad do lay claim
Divine purpose blesses them
Thats not what I believe
And it doesn't matter anyway

A part of your soul
Ties you to the next world
Or maybe to the last
But I'm still not sure
But what I do know
Is to us the world is different
As we are to the world
I guess you would know that

Please don't go
I want you to stay
I'm begging you please
Please don't leave here
I don't want you to hate
For all the hurt that you feel
The world is just illusion
Trying to change you

Please don't go }(2x)
I want you to stay /
I'm begging you please
Oh please don't leave here
I don't want you to change
For all the hurt that you feel
This world is just illusion
Always trying to change you



Underbart budskap!
Love it :D
Kolla öven på videon, då fattar du =)
Öppna ögonen och inse vad som händer med det här samhället! =)



first day

heej =)
hemkommen från skolan för ca en timme sedan =)
så hur var skoldagen?
Ja den var intressant. I min klass går det 6 tjejer och 14 killar =)
Det går mycket blandat folk i klassen kan man säja. Det kommer att bli väldigt intressant.
jag tror nog att det här blir bra.

Idag körde vi namnlekar och fick lärar känna alla i klassen.
Sen fick vi information och sådant.
Vi åt luch, rundvandring i skolan och sen fick vi gå hem.

Imorgon så ska vi ah en prova på dag, då vi får utöva olika sporter.
Vi ska prova på rugby och cross tror jag om jag inte har fel.
Det blir najs.
Ska visa vad jag kan !
Nu jävlar! =)

Nu blir det, film och typ en liten snusning i soffan =)
OPuss och kram! <3

vackra bloggare

Här kommer bilder på två vackra kvinnor/tjejer. Som har former men är otroligt vackra endå! =)
Älskar deras stil och allting. Former rules! <3

Petra Tungården och Isabella löwengripe






Fina tjejer! =)


outfit

nu kommer min outift
jeans veromoda
linne hm
earcuff gina



today is the day

Nu är det dags hihi!
Om ngra timmar så börjar jag i ghymnasiet haha =)
Fett med kul.
Jag hoppas att jag får awsome lärare och att klassen är awsome.
Fast det regnar ute :(
Så jag måste ah paraply för att skydda mitt hår. haha xD
Utom regnet och att min förkylning är påväg så är det awsome =)

Hur det gick  lär ni får höra när jag kommer hem =)
Puss och kram!
Jag kommer senare med en outfit.
Ville bara att ni skulle få läsa mitt toppen humör! =)

                                                   

Ksab barn

En gång ett ksab barn
Alltid ett ksab barn!
För ett år sedan så skulle jag gå till en trygg plats.
Nu ska jag gå från dem trygga väggarna
och flyga vidare till nyare och otrygga ställen.
Jag ska bort från hemmet och flytta till ett nytt ställe.
En främmande stad, främmande människor och ny miljö.
JVi hoppas på att detta blir lika bra.
Vet att jag kommer att sakna mina fina underbara vänner fårn ksab massa!

Dags att skiljas från er!
Ha det bäst! <3


underbara år 9
2006-2011 <3


its time

Imorgon är det dags!
Det är dags för mig att ta det stora steget och fortsätta upp mot gymnasiet!
Jag ska sätta min fot på joh bauer skolan och verkligen börja där.
Kan ni förstå!
Imorgon börjar skolan :(

Jag kan inte säja att detta sommarlov inte har varit något extra.
Det är precis tvärt om. Denna sommar är nog en av dem bästa skulle jag säja.
Jag har växt så mycket och insett så många saker.
Jag ahr gjort mycket och haft så många roliga stunder.
Så vf ska man igentligen klaga?
Det har bara gått så snabbt, känns som om det kanske var 2veckor sedan jag stod inne i ksab och grät.

Gud fina kunskapsskola, en fin skola som man kommer sakna.
En gång ett ksab barn alltid ett ksab barn! =)

Dags att måla naglarna och försöka varva ner!
<3

puss och kram!
<3


nu äre slut på detta chill :(

inspierar mig

Denna bloggare inspierar mig faktiskt.
Jag är inponerad över hur hon kan tänk och betee sig. Plus hur hon kan vara så kreativ och så ung. Hon är fanemej grymm! Jag fick hennes bok egoboost i födelsedagspresent och jag älskar den! Hon vet vad hon pratar om, man känner igen sig själv när man läser och hon kan få en på andra spår.
Liksom vafan du lever en gång, ät vad du villl. Bry dig inte om andras kommenatrer.
Ta ingen skit! Ja allt det möjliga.
Egoboosta dig själv!
yeah.
Livet är fan underbart =)


Blondin bella. även heter Isabella =)

just say one thing

Jag säjer bara såhär.
den enda som bryr sig om hur du ser ut är du!!
Den som bryr sig mest är du!
Jag vet att jag inte är snyggast.
Jag vet att jag inte har den kroppen som jag kanske vill ha.
Jag vet att jag inte är bäst på allt.
Men jag är unik.
Alla är unika.
Alla mina vänner älskar mig för att jag är jag.
MAn tror att utseendet spelar så stor roll.
Att vad jag har på mig, hur min kroppsform ser ut och allt.

Men precis som   du behandlar och tänker om dina vänner, så tänker dem om dig.
Dem skiter i vad du har på dig, för utsidan avgör inte vem du är.
Den visar vad du ahr på dig, men avgör ingenting.
Insidan avgör allt.
Det är av den andledningen som man´ska lära känna personer innan. ¨
Lär känna och dömm sen =)


Inte sötast, inte sexigast, har inte perfekt kropp, inte snyggast, inte vackrast!!! Men jag är ta mig fan mig själv!!! Det finns inte en till som jag. Jag är UNIK! ♥


insidan avgör =)

börja med?

Nu när skolan drar igång igen, gymnastiken och alla underbara rutiner fortsätter.
Då tänkte jag börja med lite nya saker på bloggen =)
Ska börja med veckans sminkning, veckans vem bar den bäst, och veckans snygging (bland killar.)
Sen ska jag försöka lägga upp outifts varje dag =) förutom helger =)
Sen så ska jag försöka hitta på dagens intressanta händelse för mig, och inom kändisvärlden haha =)
DEt här blir intresant haha :D

Nytt gymnasium!
Ny vänner
Nya saker på bloggen
och ny start!
Detta kommer bli awsome =)

<3


lazy sunday

helleu óch godmorgon =)
Idag är det min sista sommarlovs dag.
Imorgon börjar allvaret :( hihi, spännande men samtidigt tråkigt :p
Jag har längtat efter att dra igång med träningarna och´få till alla rutiner igen. ¨
Så skönt att allt rullar på igen =)

Så vad är dagens planer?

Klippa mig
måla naglarna
städa rummet
fika med amanda
handla mat med mamma,
ta framm kläder
hjälpa till att tapetsera tanjas rum
chilla galet

Allt det övre ska jag hinna med idag.
det blir nog perfa och jag borde hinna med allting =)
Jag kommer nog inte att kunna sova inatt haha.
Allt blir nog awsome :p

Puss.
Ha en lazy sunday today!


ett år sedan =)

jätten i spegeln

Lägger mig och läser denna bok och somnar samtidigt in =)
Puss och kram!<3


till min nivå.

Jag blundar och ser framför mig en bild.
Jag ser hur jag vill att livet ska vara.
Jag ser hur jag vill leva, hur du ska behandla mig.
Jag ser att du älskar mig...

När jag öppnar ögona är jag tillbaka till verkligheten igen.
Allt är knas, och jag vet inte om du älskar mig för
den jag är. Känns som jag aldrig räcker till.
vad jag än  gör, så blir det fel.
kan inte vara som du vill..
Jag kan inte nå upp till dina krav, jag sträcker på mig
men når endå aldrig upp. Om du bara skulle kunna sänka huvudet
och acepptera den nivån jag är på.


look at me!


film/mys

hellue
Nu ligger jag och hannisch pannisch i sängen och väntar på att dippen ska bli klar =)
Dem flesta drar in till the voice idag. Men inte vi, vi är hellre hemma och myser än att stå ute i regnet och lyssnar på
massa olika artister. Plus att det var ändå var kassa artister, eller iallfall ur min synvinkel. =)

Vi har hyrt två awsome filmer som vi ska kolla på.
No strings attached och You again.
Det blir en mysig kväll med baby!

ha en awsome lördagskväll :D <3

bar den bäst?

Vem bar den bäst?

marissa lätt                                        den bara hänger på paris


svårt val men kim                 lilo nästan lika snyggt =)

Miley Cyrus VS. Hilary Duff!
miley eller hillary?
Lätt miley hon ser mer hipp i den =)

victoria or rihanna
svårt men säjer victoria


ashley eller kelly?
asfin på båda Mrn Sshley för hon har ett finare leende
och bär liksom upp den mer =)



checkar in



Jag lägger mig nu i sängen och kollar på denna goding =)
Sen klockan halv två blir det träning =) <3


mellony

snacka att en person som skriver denna låt har sjukt tråkigt =)
No lifers haha =)¨



kanske något sådant här?

Ska ju klippa mig snart. Kanske ska ta och göra något sånt härar?
Jag ahr bestämmt att jag ska toppa.
Sen ska jag ha en snedlugg åt vänster, men luggen ska liksom gå in i håret.
Det är så jag kan beskriva det och vet inte hur jag ska beskriva det för frisören.
Det är komplicerat och svårt :(
<3







älskar dem rödhåriga tjejernas hårfärg.
Så jävla snygg! =) <3



stereo hearts

Kärlek till denna låt <3


rain

Älskar att ligga och lyssna på regnet
när man försöker sova.
Det är lungnade.
Man låter tankarna flyga bort med regnet.
Sen så somnar man sakta in.

Puss och godnatt! <3


yeah a rainy day =)


tips vid förkylning

Nu ska jag påpeka eller säja en sak om förkylning.
När man är förkyld och tillexempel har ont i halsen.
man känner att det gör ont när du sväljer och halsen är slemmig och äcklig.
När man hostar så hostar man upp slem och allt är blä.

Då ska man inte dricka Mjölkprodukter.
För att mjölkprosukter är extremt slembildande, och
slemet är någonting som gör att det tjocknar i halsen. Vilket i
sin tur gör att man inte blir frisk lika snabbt.
Bara ett litet tips =).


Men annars så rekommenderar jag att
Dricka varmt
andas in ångor
gurgla  (varmt vatten och salt ihopblandat)
zyx (en sorts halstablett som funkar)
vanliga sockerfria halstabletter
Te med mint tabletter
Äta ingefära
Äta knäckebröd
Vila!
Inte prata så mycket

Puss


clothes for today

Här är dagens outfit =)
jeans gina
Linne hm
skjorta hm =)


iga fejset :P

Poppers pingviner

Hellue!
Idag har dagen gått jävligt snabbt.
Jag har varit i farsta och fikat på espresso house.
Jag drack världens godaste te grej. Det var något som hette frozen tea.
Der var smakextract mixad med grönt te och is, asgod =)
´
Sen drog jag tanja, melinda och mammi in till heron.
Vi käkade luch och såg på poppers pingviner.
En film som jag rekommenderar den var inte så dålig som jag trodde hah =)
Shit börjar i skolan om 2 dar! :D hihi.

Hoppas nu hade en awsome fredag =)


tanja och melinda =)


what do you say about this?

jah skryter inte gäärna och ja spelar nt känd,
 meen ja föddes till en stjärna och kmr dööh som en legend!


peace out! <3


saucedo

Danny saucedo är med som domare eller vad  man ska kalla det.
han är det i programet True talent!
den startar den 23/8 någonting som man måste kolla på.
Omg Danny! ¨
Jag tror jag har blivit galen =)
Han är sexig snygg och framför allt charmig.
Är en kille charmig så är man fast.
Eller jag är det iallfall.
Ja ja massa skit snack.
Jag bjuder på det =)
<3


yeah! :D







traning

Nu drar jag och min fina bebis till hallen.
Dags att kick som asses! :D
Hemma igen vid tio.
Ha det bäst! :D
<3




18/8

Dagens outfit =)


shorts från hm
tröja från lindex =)

redlips





lonch

Idag blev det lunch i farsta med mormor och syrran.
Köpte inga speciella saker, bara ett rött läppstifft =)

Här kommer pics från farsta.
Puss <3




pain in the head

Har huvudvärk så nu tar man täcket till soffan
och lägger sig och sover.
Eller kanske kollar på film, vi får se =)
<3


haha

säjer suckers till alla som har börjat i skolan´!
haha jag har 4 dar kvar på lovet :) På måndag så gäller det :)
=)
Back to school.
Det kommer gå och bli awsome :D
<3

big...

Nu blir det
Bigbrother! =)
Sen sova!
Puss och godnatt! :D


sommarlåt

En sommarkänsla låt!
Allsång på skansen är sommar det =)



Solljuset stiger ur havet,
spelar i koppar och glas,
Stockholm i gryningen strålar
som var hon en gyllene vas,
med blommor från Östersjöns stränder,
med ängsört från ekarnas sal,
en skönhet på urbergets stränder,
Mälarens ljuva vestal.

Refräng:
Stockholm i mitt hjärta,
låt mig besjunga dig nu,
åldrad i ungdomlig grönska,
öarnas stad, det är du!
Av städer jag känner i världen
är du den stad som fått allt.
Genom Mälarens kärlek till havet
en blandning av sött och salt.

Solljuset dansar på fjärden,
det glittrar för stort och för smått,
för träkåken uppe på Söder
men även för Konungens slott.
Det porlar i fiskrika strömmar,
det valsar i Mälarens famn,
det skymmer och skänker oss drömmar
sjungandes sjöstadens namn.

Refräng:
Stockholm i mitt hjärta, etc.

Skymningen kom i en smekning
av kvällsbrisens skälvande hand.
Nu rodnar solen i fönstren
på Söder och Norr Mälarstrand.
Säj, hör du musiken och skratten
från Djurgården och Gröna Lund,
en lovsång till Stockholm i natten
från skärgårdens vikar och sund.

Refräng:
Stockholm i mitt hjärta, etc.



samla på stenar

Lämna någon aldrig åt sidan som har brytt sig om dig
För någon dag kommer du inse att du förlorade en diamant när du bara samlar på stenar.


söt vs snygg

Danny förvandlades från
Söt till snygg! :D
från en söt liten pojke med underbar röst.
Till en snyggo som kan dansa! =)



från söt


Till snygg! :D




Amanda sund ♥♥♥



Jag har känt dig sen 6an
du har varit en av mina bästa vänner.
Du har känt mig så väl, vilket du fortfarannde gör. ¨
Du kunde se igenom mig och förstå saker som andra inte kunde.
Du visste hur jag funkade och skulle tas.
Du fanns alltid runt mig varje dag.
Varje dag kändes som en befrielse när ditt ansikte dök upp.
Dina armar var öppna för mig
Det var ingen chans att någon kunde slita dig från mig.
Nu är dem 3 underbara åren borta.
Nu skiljs vi från olika håll och du kommer inte vara lika nära mig längre.
Förut var det så att fanns du inte i skolan så fanns du i hallen.
Men nu ingentiung av dem :(
Vi ska skiljas, kommer se dig då och då.
Appsolut inte som innan.
Vet inte om jag klarar det.
Skönt med en förändring men det här är bara sorligt.
Fan att vi ska vilja olika saker. ¨
Älskar ´dig Amanda sund!
Du var och kommer alltiud att vara min ängel!
<3

besök hennes blogg här!
http://mandizzz.devote.se

Nu kommer pics på moi och manda!



berg, springa

Ibland känner jag för att gråta.
Jag vill åka iväg och sätta mig på ett berg.
Vill titta ut över vattnet och låta tårarna rinna.
Jag vill gråta i min ensamhet.
vill tänka och befria allting.
Vill inte behöva besvara några frågor.
Bara låta mina egna tankar snurra.
Låta tårarna rinna och låta dem tala för sig själv.


Johansson

Jag drar nu till stan med underbara Emmi.
Vi ska fika och kanske shoppa.
Får se om jag hittar något fint :)

Man känner verkligen att hösten är påväg nu.
Det blir mörkare på kvällen och sen blir det bara kallare och kallare.
Jag längtar bara till dem mysiga färgerna kommer framm. ¨
 
 Idag har jeans och jeansjacka på mig idag.
Svarta jeans
vit tröja med tryck.
smycken
=)

Bild får ni ikväll :d

Puss och kram!
Ha en awsome dag :) <3



insidan

Utsidan ger insidan en chans
men det är insidan som avgör.

Just smile and you will be happy.
If you get a smile back  you
you become more happy.


smile!


dalhallen

Mot hallen! =)
Dags att träna, nu drar jag till hallen och tränar asset av mig :)
haha yes hallen!
Gymnastik! :D


resultatet

Här kommer det fina resultatet av mitt rum =)
har slitit i typ timmar :D
rensat papper dammat osv.
Har inte hunnit dammsuga än, men det gör jag typ imorgon haha :)
Här kommer det fina resultatet =)




voila =)
Nu blir det belöning med Andra avenyn :)

städ outfit

denna fina outfit har jag när jag städar :)
Mys kläder :D



städa rummet :(

Ja rubriken säjer ju allting :)
Idag ska jag städá rummet, rensa ur lådorna
och sedan fixa skrivbordet. Man måste ju fixa så att det går attc plugga vid
skrivbordet nu när skolan drar igång igen :)
Nästa vecka så gäller det :) haha :D
yey John bauer here I come :D <3



                                                   

sexy pics från ka

haha såg just ngra sexiga bilder på mig från katrineholm :)
haha, så sjukt att alla bilder blir så sexiga på mig :D
haha bjuder på dem nu :)











haha sexiga! :) <3

mys kille

åå en pojkvän skulle sitta fint att mysa med just nu.
Jag vill ha en mys pojkvän
en pojkvän som är charmig. En charmig pojkvän är en snygg pojkvän!
 Älskar killar som vågar gå i mjukisar och bara chilla.
Älskar killar som gillar att mysa, krypa upp med en godisskål och mjukisbyxor i soffan.
Älskar det :)
Mys är awsome :D Spec med en kille..
åå vad jag vil ha en :)



bilder från google :)

fin födelsedag

Är nu hemkomen efter en vä'ldigt rolig och skrattfylld dag
dans och stimm ovh
med hannah och hennes fina lillasyster =)
underbara familjen emteryd.
Mitt 2a hem :)
Nu kommer små fina pics från kvällen :D <3







underbar familj :)

mot place the emteryd

nu drar jag till hannahs casa och firar henne!
:D Grattis gumman =)
outfiten är
röda jeans
vit tröja
kavaj
utsläppt hår och ear cuff =)


prefect citat

underbar vänskapsdikt
En vän kan bejaka
och skärpa alla sinnen.
Hon delar gärna tankar,
drömmar och minnen.
Hon lyssnar och besvarar
och vågar alltid fråga.
Och när du är rädd
kan hon få dig att våga.
Hon står vid din sida
när livet är hårt.
Och hon får dig att skratta
åt det som varit svårt.
En vän bryr sig om dig
för att hon har dig kär.
Och hon älskar att se dig
precis som du är.


gott och blandat

nu kommer lite gott och blandade bilder =)
från katrineholm och från stan grönan osv =)



















kärlek till er=)

aa

Nu kommer en bild från grönan :)






danny

hemma efter en skön och rolig kväll =)
man mår så jävla bra när an är med sina vänner.
Nu väntar sängen =)

nya tröja och röda byxor!

stan vs grönan

hej!
Jag drar in till stan med manda nu. ¨
Ska kolla efter väska och lite smått =)
ikväll kanske vi drar in till grönan och kollar på danny. ¨
Vi får se.
Ha en bäst lördagskväll! :D <3


baby =)

13/8

Godmorgon.
ny vaken chey här =)
nu gör andra avenyn min morgon
snart blir det en god frukost med gröt och juice! :D


kärlek

Gymnastik är mitt allt!
undra vad jag skulle göra utan det.
Min fri zon och hemmaplan. Mår så jävla bra när jag är i hallen.
Jag älskar mig själv och dem andra älskar mig där.
gymnastik är fucking underbart! =)


crys

säjer detta med en bild.
Känner mig såhär just nu.

vem är jag

Är det verkligen okej att lossas vara självsäker.
När man på insidan bara vill sjunka genom jorden?
Är det okej att önska och lossas vara någon som man vill vara?
Vågar inte möta mig själv. Vill inte vara som jag är.
Vågar inte möta och inse mitt riktiga jag.

blundar och hoppas att jag försvinner.


102

Just nu blir det
102 dalmatinerna! =)


new clothes

hellue!
Jag hittade massa fint i skärholmen, men fick bara med mig hem
2 par byxor leggings och knähöga strumpor :)
Nu är hösten påväg :) hihi :D

Bilder kommer senare =)
<3


Skärholmen

Godmorgon :)
Dagens planer är att åka till skärholmen med
mamma tanja och hennes kompis. Vi ska kolla efter nya kläde roch kanske små grejer
tills skolstarten. Omg skola om 10 dar :D spännande :)

Jag lägger in bilder sen på inköpen :)
dagens outfit är
tröja gotland
linne gina
trikåer inter sport.




night nigth

Med denna bild säjer jag Godnatt1
moi and johanna i katrineholm :)


hösten är på G

Det känns som om sommaren börjar gå mot sitt slut.
Dem flesta skulle säja att sommaren är slut när sommarlovet är slut.
Jag säjer att sommaren är slut när vädret blir kallt och man känner att hösten kommer.
När färgen på trädens blad blir gul röda istället för gröna då är det höst =)

Jag lägtar till hösten men vill samtidigt inte släppa sommaren.
Skolan börja rigen liksom så träningar, vilket allt är en énda stor rutin.
Rutiner är någonting som jag tycker om.
Ny skola ny start och skoj!

Sommaren som har bad sol och skoj.
Hösten har kalla vindar, blöta dagar men massa färg!
Det jag gillar med hösten är att dem fina kängorna kommer framm och jackorna och allt.
Men samtidigt så tröttnar man lika snabbt som dem är på :)
Jag ska se till att denna höst, bära mina kil klackar och mina stövlar mycket =)
ska ha jeans leggings och massa stickade kläder på mig.

Hösten är snart här och det är något som jag hissar och dissar =)




bottom and toppom

Jag hoppar och faller.
Efter ett tag så landar jag smart och säkert.
Sen så faller jag ner igen, jag faller genom träd och buskar.
Jag får sår och skrapmärken.
Sen landar jag igen.
Jag landar och inser att jag måste upp igen.
Jag börjar klättra, men dras samtidigt bakåt.
jag får sår och märken på kroppen´.
När jag är uppe på toppen så har jag märken
som kommer att vara för livet. ¨
Jag vet att jag kommer falla igen,
jag kommer klättra upp och sen ramla igen. ¨
man kan aldrig må toppen,
men man kan samtidigt inte låta sig själv vara på botten.

<3


chockolate

Idag är det en slapp och chill dag.
Jag orkar inte göea så mycket plus, att min mens spökar för mig så jag är helt död.
Min syrra och hennes kompis gjorde en kladdkaka till mig :) haha yey!
choklad och loka är någonting som är perfekt till mensvärk.
yes! Socker asso :)
haha. Är det sommar så är det :D

Nu ska jag återgå till Andra avenyn och bighbrother =)
Puss och kram <3


ifalll inte jag kan acepptera mig själv så kan ingen annan heller det.


home sweet home

hellue alla fina brudar =)
Jag har haft en helt underbar vecka med brudarna.
skratt tårar och bus =)
Vi har gjort volter och sprungit. haft styrka och busat.
Man ahr aldrig en tråkig stund med dem =)
Katrineholm och läger överhuvudtaget är så mysigt!

Nu kmr små bilder :)
Sen så ska jag göra ett bildspel istället :)



last day on camp

Idag är sista dagen här på lägret :)
haha spännande och lite tråpkigt :(
Förra året, så avr vårat sista pass att hitt apå dansar.
Min grupps dans resulterade till det här :D

Tacka korografen som är moi! :D


film last year

´Hör kommer en fin liten film som jag klippte ihop om katrineholm.
haha volter!!
Gymnastik rockar!! <3


pooldisco

Idag är det dags för pool disco :)
haha förra åreet :D
ella was getting weet! :D
haha :p Ibland så kan man ah roligt.
Men synd att inte alla fina brudar följer med :(

här kmr en film från förra årets pooldisco :)
Älskade ella blir blöt :D <3
7

who do you want to be?

photo edited for free at www.pizap.com

i cat find any words

I fucking love the life!! =)
<3
Gymnastik
vänner
sol
bad
lov.
kärlek
familj.
Allt är så fucking underbart! =)

<3


littel girl

Ibland vill man bara vrida tillbaka tiden till tiden då man va rliten =)

collage

photo edited for free at www.pizap.com

new shoes

Här är en fin bild på mina nya fina skor :)
köpa på daichman :)

as sköna och kostade 290 kronor:)



Nu drar vi!!

Nu drar jag mot bussen!! =)
Allt är inpackat i bilen och snart så åker jag ;)
hihi. yes mot bollmora och sen mot katrineholm!
Det kommer att bli ngra awsome dagar med skratt och skoj =)
'Får se om jag lär mig något men har ngra små mål, som jag ska försöka genomföra =)
Kommer att filma på lägret så små videos kommer komma upp =)

outfiten är shorts från hm
röd klänning från hm
och utsläppt hår.
Sen solbrillorna på så att jag döljer mion trötthet :D

Puss!!


jag och johanna förra året!
Min brud :)

klart

heeluue =)
Dagen idag har avrit fartfylld och händelserikt.
Vi har hunnnit med massa olika saker under dagen =)

Vi ahr flackat runt överallt under dagen =)
När vi väl komm hem vid sex tiden så åt vi kebab som vi köpt på vega baren.
Mums =)
Sen så var det bara att börja packa.
Jag fattar inte hur mycket jag har packat och hur jag har packat ;)
Jag har en hel resväska med kläde roch luftmkadrasss och lakan och andra grejer.
Vi ska vara borta 4 nätter jag ahr packat som jag ska vara borta i 8 :p haha :D

Jag ahr en resväska ett handbagage och sedan en kudde och täcke nerstoppad i ett sovsäcksfodral =)
Dagen kommer att bli awsome! :D

Jag har gjort ngra små fina tidsinställd ainlägg som ploppar upp lite här och var.
Ni får ha ngra awsome dagar så kommer jag hem på onsdag kväll igen :D

Puss och kram! <3


last year =)

dags att fixa

Nu är det dags att börja fixa till katrineholm.
Imorgon klockan 9.00 så går bussen =)
Kommer hem på onsdag kväll så det blir najs :D

Dagens att göra lista är.
Packa
åka till handen köpa lite saker
Åka till willys köpa godis och matsäck
Åka till bauhaus köpq tapeter
åka till jordbro slänga byrå och gamla utemöbler
.
Städa mitt rum

Det är allt jag ska göra idag hittils.
Så jag lär ju  hinna klart tills ikväll iallfall =)

Puss


yes i´m beautiful

rörd

Hittade denna text på jennies blogg.
Man blir ju bra rörd asso =) <3

jennie skrev detta.


Mickis är en awesome tjej som är en väldigt bra förebild eller hur jag ska kalla det.
hon är en tjej som skriver om hur man ska glömma all skit och bara blicka framåt.
hon har många gånger fått mig att tänka om när jag mått dåligt.
läs den! ni lär inte ångra er :)


Mickis mickis mickis mickis mickis mickis mickis mickis mickis mickis mickis

KOLLA IN HENNES BLOGG --^


jennie

checka in denna underbara bruds blogg!
Den är så fin och intressant =)
Denna brud är en tjej som aldrig har tråkigt, hennes  vardag är fylld med allt möjligt.
Hon kan alltid få framm ett leende hos en.
Hon är grymmt snygg och fylld med skratt och glädje.
Kika in på hennes blogg och ni kommer att få leende på läpparna.
Hon är en underbar tjej!
Klicka på jennies blogg för att komma till den!
<3

Jennies blogg!



messages

photo edited for free at www.pizap.com

strong girl

Mot hallen och träna! =)


4 agusti

outfiten för idag :)
solen lyser och allt är bra :)


tröja gina
shorts gina :)
glasögon ur och pen


kärlekens gåta

Du måste själv ha upplevt känsla för att förstå.
Du måste själv ha varit med om händelsen för att
känna empati.
Man kan alltid säja att man förstår, men om du
inte vet vad jag talar om så kan du inte förstå.
Man måste ha upplevt det själv för att kunna
finnas på rätt sätt.
Det är ingen ide att jag berättar och förklarar
om du ändå inte kommer att förstå.

Life is complicated.
<3


you didnt know this

Tumblr_loo3r2wj6b1qed66eo1_400_large

Lies is sometime necessary
and somtimes is it best to stay quiet.

sommarkänslor

sommaren är kort!
en av dem underbaraste somamrsångerna :D


curly hair

Har denna kväll stått och lockat håret på mig sjä'lv :)
Det var ,mysigt att pyssla om sig själv.
ska nog fortsätta på det spåret :) haha :D
Här kommer lite fina pics :p <3






always happyness :D

La fiesta

Denna dans gör så att kroppen vill gunga. yeah dans :D
haha lets dance like you dont care ;)
<3


Timbaktu :)

one word


I just say
Summer is the best thing ever!! :D
<3

sommarens sista dagar

Godmorgon! :)
Vaknade nyss :) om ni ville veta det :p
haha.
Idag ska man mysa i solen och sedan så ska man
kanske vara med ngra av mina underbara vänner ;)
Måste ju njuta av sommarens sista veckor, kanske ska ta och träffa baby :)
Vi får se vad som händer.
Hör av mig efter frukosten :)
hihi :D

Puss och kram :)

Bildbrist.
Men ska börja fota ordentligt nu :)

black and white :)


hair!

mitt hår är mitt allt!
Jag älskar det! =) <3
¨

johnny logan

Kärlek till denna låt.
Dne betyder mycket :)

yes!

Trött chey som ligger i sängen :)¨
Träningen var awsome idag! Alla tjejer hade en underbar inställning och
man fick se många leenden. Det är när leenden visas som man blir glad!
Fan vilken bra grupp jag har :) ¨

Ska nu tillbringa tiden framför datan.
jag ska antingen kolla på andra avenyn eller csi eller typ bigbrother :)
kan icke bestömma mig :D

ha en bra kväll :)


glases

Mot hallen

Nu drar jag till hallen!
Ska köra gärnet och koppla loss.
Jag ska använda min energi mot redskapen =)

Puss<3


katrineholm last year =)

are iam who i am?

Det enda jag vill ha från dig
är en komplimang.
Jag vill höra ett godkännande att jag duger för den jag är.


inte perfekt.
Men vem är? =)


be yourshelf you cant be somonelse

Jag vill vara som henne.
Jag vill ha hennes liv. jag vill se ut som henne
Varför kan inte ina föräldrar vara lika rika. Varför kan inte jag få allting jag vill.
Det är såhär det låter bland dagens ungdomar. Dem är inte nöjda med det dem har utan vill ha det som dem
inte kan få. Dem vill ha precis det som man inte kan få.
 Man vill leva och bo som någon annan.

Man vill ha det precis som den personen. Man vill leva en annans persons liv. Men även om man skulle få leva ett likadant liv.
Skulle det vara precis likadant? Skulle det vara säkert att du skulle bli lycklig då?
Svaret är nej, av den andeldningen att du kan aldrig bli någon annan.
Du kan ha det likadant och betee dig likadant, men du kan aldrig tänka och vara den personen.
Så visst du kan önska och be om att leva någon annas liv.

Men det tar energi och tid istället.
Tänk hur mycket roliga stunder du förlorar på att tänka över det.
Uppskatta det du har, och skapa ditt fantastiska liv utifrån dig!
Om man utgår ifrån sig själv, så blir allting så mycket bättre

Puss och kram.

Mc1bhaq2zobavdr9aa_large

Live in this world, right now!

Varför ta och komma ihåg mig för den jag vara.
Varför tro att jag better mig som den jag var.
Varför ta  allt osm hänt förgivet.
Varför inte acepptera och behandla mig som jag är nu.
Det förflutna är borta.
Jag var så, men är nu ändrad.

Det sårar mig att du fortfarannde tror sake rom mig.
Det sårar mig att du ta rmig för den jag var.
Kolla mig i ögonen och älska mig för den jag är.
behandla mig för den jag är nu.
Vi ahr våra minnen och tankar.
men jag säjer att det du minns finns kvar.
Men inom mig finns ingenting av det förflutna finns kvar.



John bauer =)

Omg om 3 veckor så är det dags för John bauer!!
hihi! Detta sommarlov har varit toppen!!! :D
<3
Ny start nytt folk, omg!
Jag hopps det blir awsome.
ingen ide att oroa sig =)

                


 Ko                       
Kommer sakna mina underbara älsklingar till max!
6an till 9an. Ni var mina änglar    

mandiz och empa!

mina babysar =)



we are waiting and waiting and waiting..

hellue! =)

Jag och empa sitte rjust nu och väntar på manda.
Hon är världesn mest segaste person.
Idag så ¨får vi se vad vi hittar på, kanske bada.
Jag vill sitta inne och mysa med film =)
hihi :)

Ja jag har ointressant information.
återkommer senare, när jag har något intressant att säja =)
haha.
'Puss

RSS 2.0