Don't forget

hej!
Slänger in detta innan jag säger godnatt. 
Kul att det är några som läser min blogg, yey på det!! :D
siktar inte på många utan vill  ha ngra ;) haha! 
 
Men glöm inte att läsa min andra blogg. http://boostadig.blogg.se 
den är så bra, tips och tankar och känslor. Ja du ska lära dig att boosta dig själv!!
Du är den viktigaste delen i ditt liv är du! Om inte du mår bra så mår inte ditt liv bra!
Om inte ditt liv mår bra så blir inte oflk glada. Blir inte folk eller du själv glad så blir inte din
vardag bra. Blir inte dion vardag bra så blir du depp. Blir du depp så blir det knas ;) haha. 
Ja lite sånt får ni läsa där ;)
 
Idag så har jag sovit, kollat på filmer, sen nu på eftermiddagen varit med Wester!
yes, vi säger ja till det! inte träffat han på nästan en månad och nu sågs vi igen, underbart!
Blir alltid lika glad varje gång jag träffar han. Min alldeles egna dyracell kanin  och glädjespridare.
En person och vänn som jag älskar väldigt mycket ;) Han fick en stilig tröja av mig också btw på tal om ingenting. 
 
Imorgon blir det troligtvis jobb om vädret tillåter. Annars fika med en kompis och gymm på kvällen. 
Jag säger nu till er!
ha det bäst och godnatt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0