kära midsommar

Nu är det den 22 juni vilket betyder att det är midsommar. 
Inom min familj så är midsommar en mys dag. Vi klär upp oss fint, åker till mormor och morfar, äter massa godsaker, snackar massa skit, går till en dansbana, dansar, köper lotter, spelar på choklad hjul, en dag med glädje

Jag är ju en sådan här person som älskar allt sådant här! Jag älskar alla högtider då man får tillbringa tid min sin familj och släkt. När man åter igen får visa sin kärlek och respekt till alla man älskar. Man måste ge och ta. Så om jag då ger folk massa underbart att komma ihåg så betyder det att jag kommer att få massa underbart tillbaka. Jag ser till att ta vara på varje dyrbar tid som jag får i mitt liv. Jag tar vara på varje dag som jag lever för att jag kan aöldrig veta när den tiden är slut! jag vet aldrig när livet är över och om mina v'änner försvinner, antingen att dem går bort eller att vi glider isär. Så varför då inte ta vara på tiden med alla man älsakr och gynna den här och nu!!

Jag vill iallfall önska er alla en glad midsommar. Denna dag startade jag idag klockan 06.00 imorse. 
startade den med att åka iväg till gålö och jobba och stå för midsommar aktiviteterna! Så det blir och är underbart. 

glad midsommar på er och drick inte för mycket!!-

puss!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0