hemma nyduschad

hej!!
Jag komm just hem från träningen!
TRäningen idag var så jävla bra och rolig!
Jag körde sträckt salto för första gången i mitt liv och även flickis själv.
Visst flickis själv är ingen stor grej, men för mig är den enorm! Har kämpat med min flickis
räddsla i år och den börjar släppa!
Mitt självförtroende kommer sakta tillbaka och allting kan bara bli bättre!
Jag ska fan aldrig ge upp!
Ja just nu så är det bigbrother som gäller.
imorgon så är det skola igen men inegn vanlig skoldag utan det är tema vecka ;)
haha ;)
Jag ska snart starta en frågestund så fråga där =)
puss!!

Kommentarer
Postat av: Sofia Zuaw

sv: jag heter Kallamejfia på polyvore. Ha en fortsatt bra kväll!

2012-03-04 @ 22:08:52
URL: http://zuaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0