datakrasch

hellue

Som jag imorse berättade så var ju jag och Emma och solade solarium, det var riktigt nasj uinte alls osm jag trodde att det skulle vara. Jag trodde att man skulle vara helt instängd  så att man ahde solariumet ända ner i pannan, men det var typ 1decimeters avstånd så det var  inte så instängd. Jag ahr klastofobi så trodde aldrig att jag skulle klara av att ligga i ett solarium. När emma drog ner solariumet så fick hela min kropp panik, men jag sa till mig själv ligg kvar det blir bra. SÅ jag låg kvar och  det var så varmt och skönt. Men  kommer inte sola ofta vill inte förstöra mig själv, solning är inte alls bra  innan kroppen har växt färdigt vid 18-19 års åldern så kan man börja sola. Man ska helst inte sola mer än 15 timmar per år  och då  måste man sola minst en gång i vecka typ en halvtimme eller något :D. Vi drog runt i centrum lite och kollade i äffärer hittade inte riktigt något som fallde mig i smaken. Sen när jag komm hem så försökte jag att få min dator att starta, men den startade ej.  Jag hade drabbats av en data krasch och jag höll på att dö. För min data är typ 3-4 år gammal och ahr börjat gå sakta, tänk om den aldrig skulle starta igen! Men pappas lyckades han fick starta om allting och lägga in allting en gång till så nu är allt som jag hde på datan borta :(. Så alla minnen med bilder ja borta, får försöka minnas ändå.
Ska gå nu.

*Puss <333

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A - bloggen är värd att läsa! ♥

Sv; Då kanske jag ska ta och lyssna på den =)



Usch, jag hatar vänner som sviker! Det är det värsta som finns, jo jag har haft ett ganska så bra år tycker jag. Ingen har svikit mig ialafall och jag hoppas 2010 blir lika bra :D

Kramis <3

2009-12-30 @ 01:12:23
URL: http://kevees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0