missade :(

hejsan :P

jag  såg just på min kompis cecillias blogga tt hon hade kollat på andra avenyn och då så komm jag på att jag hade glömt det. Men jag har glömt det bara för att det har varit skit mcyket att göra nu på kvällen. Har varit på julkonsert  klätt granen bytt paket och typ slappat. Ja jag och syrran åkte iväg till min mormors julkonsert det var hekt okeej men dem har sjungit bättre och det var väldigt dåliga låtar i år.  Men annars så var det helt okeej, sen  när vi komm hem så åt vi lite mat och då var klockan åtta. Ella var här och färgade mammas hår så vi böt julklappar med henne, och jag fick två stycken skit snygga, en väska och en sjal, ska få en till snacka om att hon skämmer bort mig. Men hon är som min storesyster och då får man skämma brt sin lillesyrra :D haha, hon är ej det på riktig men vi står varandra så nära så vi kan lodsas det :P. Ja nu så ska jag kolla om jag hittar  muse album och något bra från paramore. Idag så är det dan före dan före doppare dan :D och imrogon så är det dan förre julafton najs :P.  Ska gå nu puss
Hörs imorgn <33

Julklappar av ella :D


<3

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A - bloggen är värd att läsa! ♥

Sv: Jag gör inte så jätte mycket, vissa kommer bara in på min blogg och säger att den är fin och så =)

Och ibland brukar jag kommentera andras bloggar och då kan ju vem som helst kolla på min blogg, har du många besökare då? :)

Jag är 14 år, hur gammal är du? :D

Kram. ♥

2009-12-23 @ 09:55:52
URL: http://kevees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0