^^

hellue

jag vet ej hur mycket mer jag pallar. Mitt huvud snurarr runt runt runt. Jag tränar nästan hela tiden,
jag bråkar mde mina vänneroch allt möjligt. jag dras mellan olika vänner och olika ställen. och sen på allt det där skolan.
Där går det gasnska bra emn man har världens mest tjatigast lärare. Så jag mår inte så bar för att jag dras  mellan vänner,
jag  vill så mycket till andra. åå och jag vet inet riktigt vad. Men en plats som ingen kan ta ifrån mig är träningen. När jag går ditt så mår jag oftast bra och allt släpper fokuserar bara på gympan. Men vissa problem finns ju där också. Så livet är som det är.
Vi får hoppas att allt blir bra igen. Jag är stark och bar och ska klara det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0