halloween

hejsan

idag så har jag och emelie varit i handen och letat efter haloween pyssel.
Men det fanns typ inget på br, bara massa söta små mini dräkter, så  vi drog till copp forum
fetts tolt jag är för det var min ide haha. Och vi sprang runt där i typ minst en kvart och letade efter
haloween saker, men hittade inget. Och sen när vi sprang förbi godiset så såg jag pump girlanger,
Och fattade att det var där som  dom var :D
Vi köpte två paket  spindelnät och ett paket spindlar och ett paket med pump girlnger.
För jag och emelie ska ha en halloween fest hemma hos emelie på lördag, och den ska bli så läskig som den bara kan bli :D
haha buhu, Vi får se hur det går. Vi skulle igenligen ha planerat massa imorgon, men emelie sa att hon hade glömt att
hon skulle vara med michaela, så jag får väll hitta på något annat. Men vi hörs imorgon för nu så ska jag  lägga mig frammför
tvn och slappa. Tror att jag ska sätta på någon film och kolla.

Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0