träning

hejsan alla sötungar :D

Vad har alla gjort idag då?
Jag har varit i skolan och sen nu så hemma, och sen så blir det träning.
Nu när jag sitter här i  mitt rum och lyssnar på michael jacksson, så hör man
min iretterande syrra från hallen. Bara för att hon har fått en egen dator så blir hon åå kolla mig jag har,
en egen dator :D.  och sen bara så säjer hon allt hon gör eller ska göra. Liksom var bara tyst :D
men men nu såm ska jag gå ner och äta lite innan träningen, och sen så ska jag  byta om hörs ikväll,

Puss puss <33

Kommentarer
Postat av: ellinor

sv: haha kanelbullar? :P<3

2009-10-05 @ 20:19:32
URL: http://ellinorsays.blogg.se/
Postat av: Tanja

roligt men så sa jag faktiskt inte jag sa faktiskt inte någonting om vad jagb skulle läga in där!

2009-10-06 @ 15:59:53
Postat av: Mickis <33

okeej om du säjer det så syrran, :D vi säjer det.

2009-10-06 @ 16:19:48
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0