skolfoto :s

Hellue
imorgon så ska jag ta skolfoto:S Kankske inte det bästa som jag vte men men vi får se hur det går :D, Jag ser typ alltid mobbad ut varje år. Men i år så ska jag försöka se normal ut. I 6an log jag fö rmycket, i 7an såg jag mobbad ut och i 8an får vi se. Jag har köpt nya skor idag :D. fick också en perfym. Pappa kunde inet hjälpa mig med bilderna från kameran. så ska försöka ta kort med mobilen istället ,men kommer bli ganska dålig kvalite. Ska visa vad jag sak ha på mig imorgon :D


Denna video är skit bra tycker jag, den bästa av alla hans låtar :D. Kan någon hjälpa mig, vart får man tag i bra musik?



mina nya skor              Min nya frilla fast det är kväll så den är cp, du får se bättre imorogn


ett gina linne dety svarta
en hm långärmad tröja grå
en väst från bik bok
och ett par leggings från gina :D


Ska gå nu och se till så att jag får med mig allt, skriver imorgon bitti, puss <33

GODNATT <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0