bra jobbat

hellue

hemma från tävlingen, är så sjukt trött tänk att en liten tävling kan ta ut så många krafter ur kroppen på en.
Denna tävling var lite speciell, jag ska förklara för er som ej går på gympa. Vi mötte bara ett lag till Nortälje så två lag samanlagt i våran klas som hette Rm2. Alla som kunde varvet fick köra och så tog domarna ut dem 6 bästa ocvh snyggaste. i vanliga fall så brukar man bara köra åtta och det är dem åtta som domarna drar av poäng ifrån.
Jag körde nästan alla varven, jag körde  en helskruv på hopp, körde sträck och överslag. Sen på tumbling så gjorde jag handvolt sträck. Ni kanske inte fattar vad jag pratar om men  jag ska försöka få min kompis videosar från tävlingen så jag kan visa :D Det andra tyresö laget som tävlade i klass rm1 dem komm 1a plats av 3 lag :D Grattis tjejer alla var skit grymma. Dem kördfe typ samma varv som oss, men istället för skruv så körde dem gruperad och istälelt för flickis salto så gjorde dem frivolt rondat flickis.
Nu ska jag hoppa in i duschen men vi hörs sen :p

Kramar

♥♥♥


bild på våran medalj, snodde den från emelies blogg :D




Kommentarer
Postat av: Emelie

*Bra lämpat mickis ! Du var grym. Och på RM så kör du 1½ va ?

tycker det gick jäätebra, och på RM kommer det gå ännu bättre. hoppas jag ! Nu är det bara att öva :)*

2010-04-10 @ 18:57:06
URL: http://emeliehb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0