Angel!

Nu är jag här igen :) jag sitter just nu och läser om vad man ska äta innan träning. Man ska tydligen äta snabba kolhydrater innan träningen och sedan snabba efter. Men liksom när man söker överallt efter snabba kolhydrater så kommer det framm massa om socker att socker är snabba kolhydrater. Det kankse det ä¨r men endå :)
ja ja det är svårt man kan inte alltid vet  vad man ska äta.
Idag  är det träning igen :D styrka och tumbling, när det är styrka mår min kropp bra.

Ska gå ut med tarzan nu och sedan åka och träffa elin :D haha happy fejs, det ska bli kul att träffa älsklingen igen. puss på henne.
Ja men nu ska jag gå ut med hunden så vi höres.

puss <33


elin och jag :) <33


Kommentarer
Postat av: emelie

emsie sa att man skulle äta snabba efter träningen ;p

2010-08-19 @ 15:07:24
Postat av: jennpenn

man ska äta banan, före tror jag de är :O

haha, och tack :) jag vet de, men du får ta och bättre på ditt självförtroende :)



dagen har vart bra, när börjar du skolan? <3

2010-08-19 @ 21:49:59
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0