bröllopsfotografen

hellue, sitter nu och kollar på bröllopsfotografen. Den är ganska bra :p har aldrig sett den men det är lika bra att se den någon gång annars vet man aldrig hur den är.
Jag och hannah hade det sjukt najs igår, mös åt massa gott och kollade på filmer :D
Vi kollade på harry potter och halv blodsprinsen, sjukt skön film. Speciellt när han har druckit lycko grejen, så rolig :D
Jag och jossan bestämmde att jag hon bella hannah ellis och madde skulle ha harry potter maraton hemma hos henne, inte för att jag älskar harry potter. Men dem är bra :)
Det är alltid kul attumgås med sina vänner.
Ja så det händer någon helg frammöver.

Nu ska jag typ snart sova för att imorgon ska man upp och träna killarna :D

puss och natti <33


elin bejb

jag :D <33

Kommentarer
Postat av: Diana

SV: haha jaa men kommentaren var ju as söt :) joo det är sant men är man fin inside så blir man automatisk fin outside, eller det tycker jag iaf <3

2010-08-29 @ 15:55:16
URL: http://yanirahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0