dags att ta tag i skiten

Hellue, denna skoldag har varit sjukt mycket att göra.
Mina skoldagar består nu av att göra massa men samtidigt, skratta sjukt mycket. DEt går inte en enda skoldag utan att jag skrattar, med skratt så blir allt bättre.

Men nu sitter jag vid msn och pratar med mina kära vänner, ska sätta mig coh ta tag i pluggandet.
Då får jag bort massa skit ifrån mig, så kan jag göra mera roliga saker :p
Jag ska nu plugga kurs sedan matte tror jag. ikväll blir det läsa bok :D
Det kan inte bli några bilder för jag ahr tappat bort minneskortsläsaren och minneskorttet. Så jag får lite damp.
Men får lösa det på något sätt :)

Lika bra att börja, så  på alla söta :)
<33


Jag för ett år sedan. Ibland skämms jag så över mig själv :)

Kommentarer
Postat av: jennpenn

OMG VAD FIN DIN BLOGG ÄR JUST NU!!!!!! AVUNDSJUK SOM FAN :( :( (a)



hihi, jag äter :) oftast alla 3 målen på dagen och ofta lite mellan ockås <3

hur mår du? :D <3

2010-08-31 @ 21:39:31
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: Linnea Lindell

Heheh hade lite brotom med din design, blev inte nöjd, du kanske kan fråga en annan som gör finare

-.-

Eller så kan jag kanske göra om din :Å

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-09-02 @ 16:01:52
URL: http://linkter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0