the sky is blue!

ja precis! haha himmlen är blå!
haha komm inte precis på någon bra rubrik så det blev så.
Men idag så var jag med linnea, vi hade sjukt kul. Bakade en sjukt kladdig kladdkaka, den är typ smet. Vi hoppade studsmatta massa och sedan lagade vi mat :D
haha :p Ja vi hade väldigt roligt kan klart göra om det igen.

sitter nu vid datan frammför tvn och chattar och skriver. Det ser ut som om jag är gravid, (är appsolut inte det) derty ser ut som det för att jag ahr ont i magen och då blåses den upp :) haha xD
Ja imorgon så ska jag vara med emelie vi ska åka in till t-centralen,och hötorget. Vi ska shoppa loss, jag ska försöka hitta en födelsedags present till hannah och köpa ett minneskort till min kamera. För min är full och det går inte att rensa för att den är störd.
Juste kolla min sexiga design som jag har gjort till filippa, haha den är inte helt klar men endå.

'Ja veckans schema ser ut så här

måndag var med Cissi
tisdag var med Linnea
Onsdag jobba från 7-12 sedan stan med Emelie
torsdag jobba från 11-17.30 sedan typ slappa hemma
Fredag jobba 7-12 sedan köpa dator, kanske dra in till ung 08.
lördag  Fira hannah och sedan the voice :D
söndag  Ta hand om mig själv, haha söndagar är nu en slapp dag. om jag inte är med hannah :D

ska nu fixa klart filippas design.  så vi synes

puss puss ♥♥


jag och linnea katrineholm :)


Kommentarer
Postat av: ellinor

sv: hehe ja.. men det är fett coolt ju ;) <33

2010-08-11 @ 18:33:58
URL: http://elha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0