You and me we are stuck togheter

Jag kanske kan sitta och le och lådsas som att allt är bra.
Vara glad och posetiv mot dig, och folk i min omgivning. Men mig själv glömmer jag bort.
JAg glömmer mig själv med vilje, jag känner ingen ide att tröstaa mig själv eller tycka synd om mig. För varför är jag värd så mycket extra. Jag kan inte gå och tycka synd om mig själv bara för att jag är jag. Liksom tänk på preeeecis alla andra i världen. Liksom folk som har 4gånger emra problem än mig. Då kan inte jag tycka synd om mig själv. Nej jag kommer i slutet när jag ahr hjälp alla andra, då är det tid att ta hand om mig.

Jag är en sdåan person som hellre sätter andra före mig själv. om någon av mina vänner mår dåligt, så pratar jag med dem. Jag kankse själv mår piss men det får ingen se, för jag är precis som alla andra och därför ska jag inte visa för någon att jag mår dåligt. För då vill dem hjälpa mig, då glömmer dem sig själv. Då blir allting kaos.

Så om jag hjälper andra så får vi se om man har tid för mig eller inte. I andra världar så kanske jag existerar hela tiden, vilket jag verkligen verkligen inte vill.
Så fna asså, jag ahr mitt hjärta öppet för alla. Komm och prata om ni vill något, jag lyssnar alltid.
Ni kan alltid lita på mig, även om jag ahr en dålig dag så kommer jag och hjälper er.
Så allting blir bra tillsut :)

Ja nu ska jag typ sov snart tror jag, måste packa mina grejer tills imorgon.
Imorgon har man träning, åker direkt från skolan.
Så vi höres imorgon kväll kanske :D

puss <33


pappa på dragkamp med gympan typ 1 år plus 5 månader sedan :)


snacka om att man saknr :)


Kommentarer
Postat av: ellinor

ta hand om dig själv först mickis! <33

2010-09-03 @ 20:37:34
URL: http://elha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0