Fallen into bed

Dags att sussa kudden igen :)
Så nu är det bara att lägga sig i sänegn och vänta på en ny vacker dag.
Ni kanske ba vah vacker dga det är ju skola?
Men jag gillar att gå i skolan, att lära mig saker träffa kompisar och bara ha en plats att vara på.
Visst är grymmt skoltrött och trött på jobb osv, men vafan det löser sig plus snart är det lov!
Fett taggad inför jul nyår träning och allt :)

morgondagen är vad man gör den till.
om jag ser till att vara sur, grinig och låta allt förstöra den.
Då blir det en dålig dag. Men om jag antingen vaknar upp med bra inställning, bra attityd
ett leende på läpparna mm. Så lovar jag att det blir en bra dag. Visst jag kan misslyckas
på vägen, men det är bara ställa sig upp och fixa till det. För inget är perfekt och ingen är det heller.
Allting går att lösa :)

Mina kloka ord för nuet :)

puss och natti!! <3


moi ute på tanjas lucia :) sexig :D


Kommentarer
Postat av: jennpenn

du är söt gumman! :D

tack så jätte mycket, hur är det med dig just nu <3<3

2010-12-14 @ 23:18:33
URL: http://duharkommiitfel.blogg.se/
Postat av: Linnéa Lindell - llstyle.blogg.se

sv; Hihi! :) <3<3<3<3

Bästaste mickis! :)

2010-12-16 @ 20:51:40
URL: http://llstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0