It's is my speertime

Det är på min fritid som jag gör grejer som jag älskar!
Jag kan koppla bort allting som jag måste göra.
All skola allting som jag är tvingad till. Allt det gäller inte längre, för på fritiden så är det min tid!
Gymnastik är en av dem grejerna, det är på min tid. Tiden då det är jag som gäller.
Jag tillbringar fan 11 timmar där som gymnast sedan 4 timmar som ledare.
Det är en sådan viktig plats för mig!
Den får mig att känna mig trygg, värd något, att jag ha rnågot att göra. Jag har underbara vänner där.
Ja allting känns bara så grymmt.
Visst den kan få framm mina dåliga sidor, min attityd och min prestationsångest, Men det är min plats!
Jag kan vara ett svin, men endå en underbar person. Bara det att en plats där jag känner mig trygg.
Där blir allting underbart och allt säjer perfecto.
För att det är min plats min hall.
Jag vill inte att den tiden jag tillbrinagr där ks abli förstörd. Bara för att folk inte kan köra ordentligt, eller att dem kan koncentrera sig. Eller att dem bara leker. ¨
För det pallar jag inte, jag tar det på allvar!
Liksom inet blodigt allvar, men jag vill lära mig grejer och må bra när jag tränar.
Men det kan jag inet när vi får skäll dygnet runt för att folk inte kan sitta still, vara tysta eller koncentrera sig.
Asså usch fan!

Nej inte en glad mickis ni fick hem från träningen.
Nu ska jag duscha sedan sängen för mig.

Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0